نسخه چاپی

دوستی دختر با پسر جوان و خشم مرگبار پدر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان كرمان گفت: پدری كه از رابطه دخترش با یك پسر جوان 20 ساله با خبر شده بود، یك روز در مزرعه دخترش را مورد هدف گلوله قرار داد.

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به تشریح در مورد پرونده قتل دختر 16 ساله توسط پدرش پرداخت و اظهار داشت: در یکی از شهرستان‌های استان کرمان یک دختر 16 ساله دبیرستانی در پی برقراری دوستی با یک جوان 20 ساله از خانه خارج می‌شود.

وی افزود: عدم حضور این دختر به شدت در خانواده وی ایجاد حساسیت می‌کند و این موضوع به گوش دختر و پسر می‌رسد و دختر به یکی از بستگان خود پناه می‌برد و پس از دو سه روز غیبت به منزل می‌رود.

پوررضاقلی ابراز داشت: این دختر بعد از یک کتک‌کاری شدید پس از برگشت به منزل در هفته بعد از وقوع این ماجرا در روند عادی زندگی وقتی به داخل مزرعه می‌رود با شلیک سلاح شکاری پدر به قتل می‌رسد و در قبری دفن می‌شود که در عمق شش متری مزرعه از قبل آماده شده بود.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده بعد از حدود شش ماه دستگیر شدند و بعد از انکارهای طولانی اقرار کردند و با حضور مقامات قضایی و راهنمایی خانواده مقتول و با استفاده از بیل مکانیکی جنازه وی از قبر خارج شد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: دو اندیشه و تفکر غیرمنطقی و غیرعادی در این خانواده وجود داشته است که یک تفکر برقراری رابطه با جنس مخالف را ممنوع نمی‌داند و در همان منزل تفکری وجود دارد که رابطه با جنس مخالف را برابر با مرگ می‌داند.

پوررضاقلی افزود: این دو اندیشه بسیار از هم دور هستند و وقتی به هم می‌رسند به مرگ منجر می‌شوند.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...