نسخه چاپی

بالاخره یك روز به تیم محبوبم استقلال برمی‌گردم

مهاجم صبای قم گفت: «مطمئنم نیكبخت با تلاشش روزهای خوبی كه در استقلال داشت را دوباره تكرار می‌كند.»

به گزارش نمابه نقل از جام ورزشی؛ این فصل هم همچون فصل گذشته، زمزمه بازگشتش به استقلال شنیده شد و بر سر زبان‌ها افتاد درست‌‌ همان زمان که با امضای قرارداد به عضویت تیم صبای قم درآمده بود. اما با این وجود باز هم حاضر بود که قراردادش را فسخ کند تا به تیم محبوبش بازگردد که در دقیقه نود استقلالی‌ها از جذب وی منصرف شدند. رضا عنایتی بر‌ترین گلزن لیگ بر‌تر از این‌که این فصل هم با نامش بازی شد ناراحت است اما با این حال دوست ندارد از مدیران استقلال و کادر فنی این تیم گله کند. این مهاجم کهنه‌کار در گفتگویی به سوالات پاسخ داده است.



* این فصل هم تا مرز بازگشت به استقلال پیش رفتی اما باز هم این قضیه منتفی شد. آیا توانسته‌ای این اتفاقات را فراموش کنی؟

- درست نبود که با اسم و اعتبار من بازی شود. اتفاقات فصل گذشته دوباره برایم تکرار شد و همین تکرار بود که آزارم داد. در هر صورت دیگر نمی‌خواهم به این مسئله فکر کنم و در آستانه مسابقات می‌خواهم تمام تمرکزم معطوف صبای قم باشد.



* فکر می‌کنی چرا این اتفاق دو فصل متوالی برایت تکرار شد؟

- چون عده‌ای تلاش می‌کنند که عنایتی به استقلال بازنگردد. به این افراد هشدار می‌دهم که دیگر کاری به کارم نداشته باشند چراکه مجبور می‌شوم دست‌شان را رو کنم. بالاخره تیرشان به سنگ می‌خورد و به تیم محبوبم بازمی گردم.



* منظورت از این افراد چه کسانی هستند؟

- فعلا اسمی نمی‌برم چون من مثل آن‌ها بی‌وجدان نیستم که بخواهم با زندگی‌شان بازی کنم. اما اگر باز هم چوب لای چرخم بگذارند دست‌شان را رو می‌کنم چون خودشان مجبورم می‌کنند تا این کار را انجام بدهم.



* علیرضا نیکبخت واحدی پس از چند سال به استقلال بازگشت. قطعا خیلی دوست داشتی که تو هم همچون نیکبخت به تیم محبوبت بازمی گشتی؟

- بازگشت نیکبخت به استقلال یکی از بهترین خبرهایی بود که در چند وقت اخیر از آن مطلع شدم. مطمئن هستم که این بازیکن با تلاشش روزهای خوبی که در استقلال داشت را دوباره تکرار می‌کند. فوتبال علیرضا هنوز تمام نشده است و او می‌تواند دوباره در تیم آبی پوش ستاره و محبوب شود.



* استقلال برای این فصل مهره‌ای کلیدی همچون مجتبی جباری را از دست داد. به نظرت نبود این هافبک چقدر می‌تواند به استقلال لطمه بزند؟

- جباری نبض استقلال در میانه زمین بود و مدیران باشگاه باید به هر نحوی که شده بود این بازیکن را حفظ می‌کردند. پاس‌های جباری و موقعیت‌سازی خوب او برای مهاجمان، یکی از ارکان موفقیت‌های استقلال بود. با این حال مطمئن هستم که امیر خان بهترین جانشین را برای جباری انتخاب می‌کند.



* بحث جدایی جواد نکونام از این تیم هم که مطرح است.

- حالا که جباری رفته، از دست دادن نکونام اشتباه محض است چرا که استقلال به طور کل میانه زمین را از دست می‌دهد. مدیران باشگاه نباید اجازه بدهند که این هافبک از تیم جدا شود.



* کمی هم از شرایط تیم‌تان صبا برایمان بگو.

- خدا را شکر شرایط‌مان خوب است و تا کنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده شروع مسابقات هستیم. مشکل خاصی نداریم و تنها دغدغه من از بابت جوان بودن تیم است.



* درست مثل دو فصل پیش. در لیگ دهم هم تو یک چنین شرایطی را تجربه کردی و درست در همین تیم صبا هم بودی.

- بله. دو فصل پیش هم تیم‌مان جوان و کم‌تجربه بود اما خوشبختانه خیلی خوب توانستیم انتظارات را برآورده کنیم. این فصل هم با سرمربیگری آقای مایلی‌کهن از عهده این مشکل برمی آییم و جایگاهی مناسب برای خودمان دست و پا می‌کنیم.



* در حضور تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، تراکتور و... آیا صبا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟

- نمی‌توانیم قول مدعی شدن را بدهیم چرا که یک تیم جوان و کم‌تجربه هستیم. انتظار از یک چنین تیمی نباید بالا باشد و همین که بتوانیم در میانه جدول قرار بگیریم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...