نسخه چاپی

دستگیری یكی از مدیران موسسات مالی

مدیرعامل یكی از شركت‌های زیر مجموعه موسسه مولی‌الموحدین با اتهام فساد مالی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از بولتن، موسسه «مولی الموحدین» در سال 1364 و در دوران استانداری «حسین مرعشی» رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری او با هدف «خدمت به مستضعفان و مستمندان با تاسی جستن به مولی الموحدین و به منظور تامین زندگی شرافتمندانه و رفع حوائج زندگی و درمانی و آموزشی آنها» و با حمایت‌های دولتی شکل گرفت که در حال حاضر با سرمایه بیش از هزار میلیارد تومان، سهام‌دار بیش از 30 شرکت بزرگ اقتصادی است.

یکی از این شرکت ها، با خرید ارزان زمین های مسیر شهر کرمان – ماهان به نام هفت باغ علوی و با رانت دولتی، اقدام به فروش آن به قیمتی گران تر به مردم نمود و از قِبَل این فروش سود کلانی به دست آورد.

مسیر کرمان ماهان 25 کیلومتر است که شرکت مذکور با رانت دولتی زمین های اطراف جاده این مسیر را با قیمت ارزان خریداری کرد و حتی در مقطعی از شهرام جزایری هم برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت شد که وی زمین هایی در این منطقه خرید و بعد از دستگیری اش این زمین ها توقیف شد.

دستگاه های نظارتی استان کرمان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی از مدتها پیش در خصوص اقدام شرکت مذکور بررسی هایی انجام دادند که پس از محرز شدن تخلفات گسترده مدیرعامل این شرکت را بازداشت و روانه زندان کردند.

بولتن نیوز در اواخر سال گذشته در سلسله گزارشهایی در خصوص تخلفات گسترده این شرکت و موسسه مولی الموحدین افشاگری کرده و نسبت به اقدامات غیر قانونی مسئولین این موسسه و شرکت های زیر مجموعه آن هشدار داده بود.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...