نسخه چاپی

سخنانی تازه درباره ابن‌سینا

دكتر دینانی كه این روزها به خاطر ناخوشی كم‌كار شده است با تعطیلی دانشگاه‌ها و آغاز ماه رمضان كلاس‌های عمومی وی در انجمن حكمت و فلسفه نیز فعلا تعطیل شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، او دراین باره به سایت دبا (دایره‌المعارف بزرگ اسلامی) گفت «فعلا کسالت دارم و کار خاصی در دست ندارم. از انتشار آخرین کتابم با عنوان سخن ابن‌سینا و بیان بهمن‌یار، هنوز هیچ کار خاصی را شروع نکرده‌ام و فعلا قصد دارم استراحت کنم.»

کتاب «سخن ابن‌سینا و بیان بهمن‌یار» که به تازگی منتشر شده است، قرائتی تازه و نگرشی نو به فیلسوف بزرگ شیخ‌الرئیس ابوعلی حسین بن عبدالله بن سینا، مشهور به ابوعلی سینا و ابن‌سینا دارد.

دکترابراهیم دینانی در شرح کتابش می‌گوید «کتاب حرف‌هایی تازه درباره ابن‌سینا دارد، حرف هایی که در این 100 سال کمتر به آنها توجه شده است چراکه بیشتر توجه آقایان نویسنده و مترجم و ... تنها به چند کتاب معروف و شایع ابن‌سینا بوده است از این رو آثار دیگر این فیلسوف کمتر خوانده شده است و بنده در این کتاب این آثار را مورد مطالعه قرار داده‌ام.»

کتاب «سخن ابن سینا و بیان بهمن یار» به قلم دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی در ۴۸۸ صفحه در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران وارد بازار کتاب شده است.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...