نسخه چاپی

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار از امروز‌

دور جدید پیش‌فروش بلیت قطار برای تاریخ‌های حد‌فاصل یازدهم مرداد‌ماه 1392 تا دهم شهریور از امروز به صورت اینترنتی و حضوری از طریق آژانس‌ها آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دور جدید پیش‌فروش بلیت‌ قطار‌های مسافری از ساعت 08:00 صبح امروز از طریق دفاتر فروش بلیت قطار آغاز شد؛ متقاضیان با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و یا پایگاه اینترنتی ‌WWW.RAJA.IR اقدام به تهیه بلیت می‌کنند.

در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیت که در همه نمایندگی‌های فروش سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (‌WWW.RAJA.IR) نیز قابل مشاهده است.

پیش‌فروش بلیت قطارهای شرکت قطار‌های رجاء از ساعت 8 صبح امروز و پیش‌فروش بلیت قطارهای 10 شرکت حمل و نقل مسافری ریلی در سامانه جامع برنامه‌ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطار راه‌آهن از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.

‌بلیت‌های عرضه شده برای قطار‌های مسافری داخلی است؛ فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (مسیر ترکیه) از روز گذشته (سه‌شنبه 25/4/ 92) ساعت 10 صبح آغاز شد.

فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی در شرکت رجاء یکپارچه و یکسان بوده و به دو طریق اینترنتی و Online2 به فروش می‌رود.

هموطنان بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیر همنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

‌بنابراین گزارش مشاهدات میدانی خبرنگار فارس از برخی از آژانس‌ها و دفاتر فروش بلیت قطار در سطح شهر، حاکی از آن است که فروش بلیت امروز قطار بدون هیچ مشکل و قطعی سایت، آغاز شد و اغلب مسافران از نحوه دریافت بلیت رضایت داشتند و به غیر از یک آژانس که مشکل قطعی اینترنت داشت، اغلب دفاتر فروش بلیت به سرعت بلیت برای مسافران تهیه می‌کردند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...