نسخه چاپی

رویانیان: قهرمان ملی! این شما و این پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسولیس گفت: آقای سجادی! قهرمان ملی من دیگر نیستم.

محمد رويانيان در خصوص بيانيه ناصر شفق اظهار داشت: شفق يکي از دوستان قديمي و بسيار خوبم است و هميشه احترام او بر ما واجب است اما واقعا بيانيه‌اي که از او امروز ديدم، تعجب کردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: منظورم آقاي شفق نيست اما برخي‌ها در اين چند وقت هنوز نيامده مصاحبه مي‌کنند و هنوز نرفته هم بيانيه و مصاحبه مي‌کنند.

رويانيان ادامه داد: نمي‌دانم در پرسپوليس چه خبر است و اين چه وضعي است که در اين دو هفته در آورده‌اند. هر کس مي‌آيد هنوز عضو هيئت مديره و مديرعامل نشده مصاحبه مي‌کند و هنوز هم نرفته بيانيه و درباره پرسپوليس حرف مي‌زند من نمي‌دانم اينها کي مي‌آيند و توسط چه کسي مي‌روند؟

رويانيان خاطرنشان کرد: آقاي سجادي عزيز، برادر قهرمان، معاون موفق وزارت ورزشي تکليف را روشن کنيد اينها چه کساني هستند که هر روز مي‌آيند و مي‌روند و مصاحبه مي‌کنند تا الان ده‌ها مصاحبه و بيانيه ديده‌ام اين‌ها آرامش پرسپوليس را به هم مي‌زنند طرف هنوز نيامده و نرفته حرف مي‌زند و مصاحبه مي‌کند واقعا چه خبر است؟

وي يادآور شد: من اعتراضي به آقاي شفق ندارم، من نمي‌دانم بعضي از عکس‌العمل ها يعني چه، همين آقاي کامبوزيا ما که درباره ايشان قبلا حرفي نزده‌ايم اما نيامده مصاحبه براي مديرعامل و سپس براي هيئت مديره کرد و هنوز نيامده استعفا کرد. اصلا نمي‌دانم چه حکمي و چگونه اين‌ها را آوردند بعد هم جار و جنجال راه انداخت و ما هم جواب ايشان را داديم. آقاي سجادي لطف کنيد جواب اين عزيزان را بدهيد. من نمي‌دانم کسي که ابلاغ ندارد چگونه مي‌آيد و مي‌گويد من هيئت مديره و مديرعامل هستم و چطور کنار کشيد؟ چرا هيچ کس جواب نمي‌دهد؟ آقاي سجادي اين‌ها ستون‌هاي باشگاه پرسپوليس را سست مي‌کنند و سنگ روي سنگ بند نمي‌شود واقعا نمي‌دانم چه حرفي بزنم مانده‌ام.

مديرعامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: آقاي سجادي اين خودتان و پرسپوليس. اصلا من نيستيم چون واقعا تحمل اين بحث خيلي سخت است . اينها چه کساني هستند که مي‌گويند من مديرعامل يا هيئت مديره هستم بعد از دو روز هم مانور يا بيانيه خداحافظي مي‌دهند؟ اينها چه کساني هستند که اسمشان روي کاغذ مي‌آيد و مي‌رود و يا اينها چه کساني هستند که دو روزه عضو هيئت مديره و مديرعامل مي‌شود و مي‌روند چه خبر است نمي‌دانم.

وي در پايان يادآور شد: اين حرف را مي‌زنم که همه بدانند من نه دنبال تمام شدن دولت احمدي‌نژاد هستم نه آمدن دولت روحاني. من خدمتگزار و نوکر هواداران پرسپوليسم چون براي من ارزش دارند. دنبال تغيير و تحولات و اين حرف‌ها نيستم و نوکر مردمم. کسي هم هيچ قولي به من نداده و به هيچ عنوان منتظر دولت آينده هم نيستم تا روزي که باشم جانم را براي اين هواداران مي‌دهم اما نباشم هم هميشه عاشق اين هواداران هستيم اما تو را به خدا پرسپوليس را از اين وضعيت در آوريد .نگذاريد هر روز يک نفر حرف بزند من مديرعامل و عضو هيئت مديره‌ام و يک روز بعد بگويد من استعفا داده‌ام و نيستم و بيانيه بدهند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...