نسخه چاپی

سوزاندن دختر 6 ساله به خاطر شب ادراری!

فرمانده انتظامی استان بوشهر جزئیات كودك‌آزاری دختربچه‌ای شش ساله به نام «فاطمه» كه از سوی مادر و مردی كه با وی در ارتباط بوده را تشریح كرد.

سردار حیدرعباس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: زنی که به همراه مردی که با وی در ارتباط بود، اقدام به شکنجه و آزار فرزند شش ساله خود به نام «فاطمه» کرده بود اواخر خردادماه امسال از سوی ماموران پلیس استان بوشهر دستگیر شد.

وی افزود: ماجرا از جایی آغاز شد که فاطمه مدتی پیش دچار شب ادراری شد و مادرش به همراه مردی که با وی ارتباط داشت، این دختربچه را تنبیه کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه‌داد: این زن و مرد که هر دو اعتیاد شدید به مخدر از نوع شیشه داشتند، آزار و اذیت این دختربچه شش ساله را ادامه دادند تا جایی که مرد معتاد یکی از چشم‌های این دختربچه و بخش‌هایی از اعضای بدن وی را با فندک اتمی سوزاند.

عباس‌زاده با بیان اینکه روند آزار و اذیت این کودک خردسال حدود یک هفته ادامه داشت، به ایسنا گفت: سرانجام همسایه‌ای که فرزندش هم‌بازی فاطمه بوده با عدم اجازه مادر فاطمه برای بازی فرزندش با وی روبرو می‌شود که همین موضوع شک وی را برانگیخته و وی از پنجره ساختمان آزار و اذیت‌های این زن و مرد علیه دختربچه را دیده که با حضور در مقابل منزلشان، از آنان خواست تا این کودک را به بیمارستان منتقل کنند و در غیر این صورت موضوع را به پلیس اطلاع خواهند داد.


وی با اشاره به انتقال این کودک خردسال به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و تحت درمان قرار گرفتن وی، تصریح کرد: در همان زمان ماموران، مادر این کودک را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وضعیت جسمانی این دختربچه، خاطرنشان کرد: در قسمت‌های مختلف بدن فاطمه آثار سوختگی و همچنین شکستگی در ناحیه قفسه‌سینه دیده می‌شود و نتایج بررسی‌ها نیز حاکی از تحت آزار قرارگرفتن وی از سوی مردی بود که با مادرش ارتباط داشت.


عباس‌زاده با اشاره به دستگیری متهم دیگر پرونده، اظهارکرد: این مرد نیز از سوی ماموران کلانتری 11 باغ زهرا دستگیر و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، به مقر انتظامی منتقل شد.


وی با بیان اینکه هر دو متهم اعتیاد شدیدی به مخدر صنعتی از نوع شیشه داشتند، به ایسنا گفت: این زن و مرد در اعترافات خود ضمن پذیرش آزار و اذیت فاطمه، مطلع شدند که به مدت یک هفته این کودک را در اتاق حبس کرده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.


فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انتقال فاطمه به بیمارستان نمازی شیراز برای دریافت خدمات درمانی بیشتر، تصریح‌کرد: بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، یکی از چشم‌های این کودک تخلیه شده و وی در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.


عباس‌زاده درباره آخرین وضعیت مادر این دختربچه و مردی که با وی در ارتباط بوده، اظهارکرد: دو متهم پس از تشکیل پرونده و انتقال به دادسرا، روانه زندان شدند.


فرمانده انتظامی استان بوشهر درباره هویت پدر اصلی این دختر نیز گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی پدر فاطمه ادامه دارد.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...