نسخه چاپی

دیدن بازی نمادین‌ تیم‌های ملی رایگان است

رئیس كمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم شنبه شب هفته آینده به نكاتی اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، محمدرضا ملامحمد گفت: مراسم ويژه‌اي براي شنبه شب آينده در نظر گرفته‌ايم و رئيس جمهور هم در اين مراسم حضور پيدا خواهد کرد.

وي ادامه داد: علاوه بر برنامه فرهنگي متنوعي که در نظر گرفته‌ايم، در ورزشگاه آزادي مراسم تقدير از برترين‌هاي فوتبال ملي کشور، شامل تيم‌هاي فوتبال ساحلي که به جام جهاني تاهيتي صعود کرده، تيم ملي نوجوانان که به جام جهاني 2013 امارات صعود کرده، تيم‌هاي ملي فوتسال مردان و زنان که توانسته بودند در بازي‌هاي داخل سالن آسيا به قهرماني و نايب قهرماني برسند و همچنين تيم ملي فوتبال بانوان که در رقابت‌هاي غرب آسيا به مقام نايب قهرماني رسيد، برگزار خواهد شد. همچنين مراسم تجليل از ستارگان تيم ملي که به جام جهاني 98 فرانسه صعود کرده بود، هم انجام مي‌شود.

ملامحمد در تشريح برنامه‌هاي فرهنگي گفت: برنامه‌هاي فرهنگي متنوعي در نظر گرفته‌ايم، نمايش باستاني کاران نمايش جالبي خواهد بود ضمن اينکه اسکيت سواران با پرچم ايران حرکات جالبي به نمايش مي گذارند و پخش موسيقي هم براي تماشاگران در دستور کار است. با توجه به اينکه در آستانه ميلاد امام حسن مجتبي(ع) هستيم در پايان بازي نمادين تيم‌هاي ملي 98 و 2014 مراسم نورافشاني هم برگزار مي‌شود که مي‌تواند براي حاضران جالب توجه باشد.

وي در پايان گفت: براي ديدن بازي نمادين و حضور در مراسم تقدير و تجليل، بليت فروشي وجود ندارد و ورود به ورزشگاه آزادي آزاد است.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...