نسخه چاپی

كاهش معنادار جرایم در ماه رمضان

عکس خبري -کاهش معنادار جرايم در ماه رمضان

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام كاهش جرایم در ماه مبارك رمضان گفت: پلیس به خواست مومنان با ناهنجاریها در این ماه برخورد می كند.

به گزارش نما به نقل از مهر،سردار سعیدمنتظرالمهدی شب گذشته در جمع گروهی از نمازگزاران مسجد صاحب الزمان تهران حضور یافت و پس از گفتگو با آنان طی سخنانی کوتاه از شهروندان کشور خواست تا همانند سالهای پیش از ماه پر فیض و برکت رمضان به عنوان فرصتی جهت افزایش امنیت و آرامش درونی استفاده کنند.

وی ادامه داد:هر ساله در ماه مبارک رمضان به صورت معنا داری از نرخ انواع جرایم و کجروی های اجتماعی کاسته می شود و بر سطح و میزان احساس امنیت عمومی افزوده می شود. مطمئنا این از برکات معنوی این ماه ضیافت الهی است که حتی افراد مستمند کجروی و انحراف نیز برای مدتی به "صراط مستقیم" بازگشته و از هنجار شکنی و قانون گریزی می پرهیزند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: حتی در این ماه مبارک از میزان تخلفات رانندگی کاسته می شود و اغلب شهروندان قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات می کنند. علت اصلی کاهش رفتارهای خلاف رانندگی در این ماه تلاش برای دوری از گناه است و شهروندان می دانند که نقص قوانین رانندگی در یک کشور دینی اسلامی "خلاف شرع" است و لاجرم نوعی گناه و تقصیر تلقی می شود. به همین سبب، آنان در این ماه بیش از گذشته مراقب هستند تا با آلوده شدن به گناه و خطا ثواب بیکران روزه خود را تقلیل ندهند.

منتظرالمهدی از مومنان روزه دار خواست بیایید همه کمک کنیم تا پس از ماه مبارک نیز رفتارهای هنجارمند و کنش های مطلوب شهروندان نیز ادامه یابد و جامعه ما بیش از پیش پاک و عادی از خطا و گناه و کجروی شود.

وی در پایان پیش بینی کرد که در ماه مبارک رمضان امسال میزان وقوع رفتارهای خلاف، کجروی و رفتارهای ناهنجارهای نظیر تظاهر به روزه خواری بیش از سالهای گذشته کاهش یابد. امسال نیز، همانند سنوات پیش پلیس به درخواست شهروندان مومن، مانع از بروز رفتارهای کجروانه می شود.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...