نسخه چاپی

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس در گفتگو با نما:

مراسم خداحاظی احمدی نژاد در مجلس در دستور كار نمایندگان نیست

عکس خبري -مراسم خداحاظي براي احمدي نژاد در مجلس در دستور کار نمايندگان نيست

عبدالرضا عزیزی گفت : باید قبول كرد دولت دكتر احمدی نژاد درباره تعامل با مجلس كارنامه درخشانی ندارد.البته هرگونه تصمیم گیری در این ارتباط باید درهیئت رئیسه مجلس انجام شود.

عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما درباره حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس و دیدار با نمایندگان اظهار داشت : جلسه بسیار صمیمانه و خوب بود و صحبتهای رئیس جمهور منتخب بیشتر در جهت تعامل و همکاری دولت یازدهم با مجلس عنوان شد، و به نظر می رس این تعامل باید برای حل مشکلاتی که در کشور وجود دارد تداوم جدی داشته باشد.
وی درباره مشاوره برخی از نمایندگان برای انتخاب کابینه دولت یازدهم افزود: اگر دولت منتخب از نمایندگانی که صاحب نظر هستند مشورت بخواهد مشکلی وجود نخواهد داشت، و همین الان هم این موضوع انجام می شود و نمایندگان تجربیات خود را به رئیس جمهور منتخب انتقال می دهند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره روابط دولت دهم با مجلس در طی سالهای گذشته خاطر نشان کرد: دولت احمدی نژاد در بحث تعامل با مجلس نمره قبولی نمی گیرد و مجلس و دولت در زمان دولت دهم درباره اجرای قانون در کشور و موضوعات دیگر با مشکلاتی مواجهه بودند و شاید این موضوع به دلیل آن باشد که رئیس جمهور فعلی تجربه حضور در مجلس را نداشته است، اما به نظر می رسد به دلیل تجربه بالای دولت دکتر روحانی در مجلس و حضور 20 ساله ایشان در پارلمان این تعامل بیشتر از گذشته بین دولت و ومجلس ایجاد شود چرا که رئیس جمهور منتخب با اندوخته سالها قانون گذاری در کشور به تعامل سازنده با قوه مقننه اعتقاد دارد.
وی افزود: رئیس جمهور منتخب در مجلس اشاره کردند که دولت یازدهم مر قانون را اجرا خواهد کرد و قانونی را که مجلس و شورای نگهبان تایید کنند برای دولت لازم الجرا خواهد بود.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری هر گونه مراسم خداحافظی در مجلس برای رئیس دولت دهم هم اظهار داشت : به نظر می رسد اکثریت نمایند گان مجلس اعتقادی به برگزاری مراسم خداحافظی برای رئیس جمهور فعلی ندارند اگر هم هیئت رئیسه مجلس بخواهد این چنین کاری انجام دهد بزرگواری مجلس را نشان می دهد و کار پسندیده ای است باید قبول کرد دولت دکتر احمدی نژاد درباره تعامل با مجلس کارنامه درخشانی ندارد.البته هرگونه تصمیم گیری در این ارتباط باید درهیئت رئیسه مجلس انجام شود.
احمدی نژاد تا روز ۱۲ مرداد رئیس جمهور ایران است و مراسم تنفیذ حکم دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب روز ۱۲مرداد از سوی مقام معظم رهبری انجام می شود و مراسم تحلیف دکتر روحانی ۱۳ مرداد در صحن مجلس برگزار خواهد .

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...