نسخه چاپی

در گفتگو با نما مطرح شد:

امكان طرح سوال از وزیر اطلاعات توسط علی مطهری وجود دارد

عکس خبري -امکان طرح سوال از وزير اطلاعات توسط علي مطهري وجود دارد

عباسعلی منصوری آرانی گفت:اگرآقای مطهری از وزیر اطلاعات در این زمینه سئوالی طرح كنند وزیر موظف به پیگیری و حضور در مجلس خواهد بود.

اگر آقاي مطهري درخواستي براي پيگيري اين موضوع از كميسيون امنيت ملي داشته باشد، حتما به اين پرونده ورود مي كنيم و جزييات آن را بررسي قرار خواهيم داد. وزیر اطلاعات در صورت احضار به کمیسیون امنیت ملی موظف به پیگیری و حضور در مجلس خواهد.

به گزارش نما ،علی مطهری نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،در روزهای گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چند روز پیش در دفتر کار خود در خارج از مجلس وسایل شنود و فیلمبرداری کشف کرده است. این نماینده مجلس، گفته است که افراد دخیل در این کار ناقض حقوق شهروندی و قانون اساسی قابل شناسایی هستند.
در این بین نمایندگانی مانند احمد توکلی نماینده تهران اقدام برای نصب دستگاه شنود و تصویر برداری مخفی در دفتر کار علی مطهری را تاسف آور و تعجب برانگیز خوانده و اعلام کرده مجلس باید سریعا از وزیر اطلاعات در این خصوص توضیح بخواهد.
عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره واکنش کمیسیون امنیت ملی به این اتفاق اظهار داشت: باید ببینیم قانون در این زمینه چه می گوید و هر آنچه در قانون وجود دارد باید عمل شود ، اگر آقاي مطهري درخواستي براي پيگيري اين موضوع از كميسيون امنيت ملي مجلس داشته باشند، حتما به اين پرونده ورود مي كنيم و جزييات آن را در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسي قرار خواهيم داد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد : طرح سئوال از وزرا جز حقوق نمایندگان است و در این مورد به خصوص هم کمیسیون امنیت ملی وظیفه پیگیری این موضوع را بر عهده خواهد داشت. بعد از طرح این موضوع نماینده سئوال کننده می تواند قانع شود یا حق هم دارد درصورت عدم رضایت از پاسخگویی وزیر در کمیسیون سئوال را در صحن علنی مجلس پیگیری کند.
اگرآقای مطهری از وزیر اطلاعات در این زمینه سئوالی طرح کنند وزیر موظف به پیگیری و حضور در مجلس خواهد بود.

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...