نسخه چاپی

رویانیان: هنوز كار كردن در پرسپولیس برایم سخت است

محمد رویانیان از پیشنهاد مجدد دیناموكیف به رضا حقیقی خبر داد اما گفت: باید شرایط آنها را بررسی كنیم چون علی دایی موافق جدایی این بازیكن نیست.

به گزارش نما ،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ابقای خود در این باشگاه اظهار کرد: ما در چند روز گذشته به خاطر مسائلی که ایجاد شده بود، ضررهای زیادی هم از جهت معنوی و هم از جهت مالی دادیم و از نظر عاطفی هم بازیکنان ما ضربه خوردند. اتفاقی که داشت می‌افتاد شکل بدی داشت، اما با تدبیر عباسی که شخصا وارد کار شد همه چیز حل شد و من باید از او تشکر کنم.

وی ادامه داد: من ماندم، اما هنوز هم برایم کار کردن در باشگاه مثل پرسپولیس سخت است. با این وجود از این که در آغاز لیگ حاشیه‌ای بزرگ از تیم دور شد خوشحالم.

رویانیان درباره تعیین اعضای جدید هیات مدیره، گفت: ما در انتخاب اعضای جدید با وزارتخانه هماهنگ بودیم و وزیر ورزش هم طبق صحبت‌هایی که انجام شد، آقای اکبری را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقال قرضی علیرضا حقیقی به این تیم، گفت: ما با مربی و مدیران روبین کازان صحبت کردیم و به آنها سه موضوع را پیشنهاد دادیم که یا حقیقی در روبین کازان بازی کند که این موضوع با توجه به حضور دروازه‌بان اول تیم ملی روسیه در این تیم سخت بود. پیشنهاد دیگر ما این بود که حقیقی را به طور قرضی به یکی از تیم‌های اروپایی بدهد و پیشنهاد سوم هم این بود که به ایران باز گردد و به مدت یک سال برای تیم‌های ایرانی بازی کند. فکر می‌کنم حضور او در لیگ ایران هم به خودش و هم به تیم ملی که شاید در جام جهانی به حقیقی نیاز پیدا کند کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در ابتدا باشگاه روبین کازان پیشنهاد داد که حقیقی به نفتچی آذربایجان و یا یک تیم ترکیه‌ای برود و در مکاتبات خود با این باشگاه‌ها شرط گذاشته بود که حقیقی به عنوان دروازه‌بان اول بازی کند، اما آن دو باشگاه گفته بودند که نمی‌توانیم به طور 100 درصد قول این کار را بدهیم، چرا که یک دروازه‌بان دیگر داریم. به همین خاطر حضور او در پرسپولیس با تاخیر انجام گرفت و با موافقت دایی او را به تیم آوردیم.

رویانیان درباره پیشنهاد دیناموکیف به رضا حقیقی، گفت: مسئولان این باشگاه با حقیقی تماس گرفته بودند و او گفته بود که باید با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کنید. من با آنها صحبت کردم و گفتم که پیشنهادتان را به صورت کتبی بفرستید تا شرایط را بررسی کنیم، با این حال تا الان چیزی به دست من نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد دیناموکیف خوب باشد احتمال دارد که حقیقی از پرسپولیس جدا شود، گفت: دایی به هیچ عنوان نمی‌خواهد حقیقی را از دست بدهد. باید ببینیم شرایط دیناموکیف چگونه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتن انصاری فرد و قاضی از این تیم، گفت: از نظر من ما الان بهترین بازیکنان را در همه خطوط داریم. درست است که انصاری فرد و قاضی رفته‌اند، اما من ایمان راسخ دارم که سید صالحی که سال گذشته دومین گلزن لیگ شد و در آسیا هم عملکرد خوبی داشت با سابقه درخشان خود می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. ضمن این که او یک بازیکن با اخلاق، ‌متدین و ارزشی است. او با وجود همه سختی‌ها روزه‌اش را می‌گیرد، عاشق ولایت است و این برای من خیلی ارزش دارد.

وی افزود: سید صالحی از بهترین مهاجمان ایران است و در کنارش عباس زاده و شاکری که شاید امسال پدیده فوتبال ما باشند را هم داریم. هادی نوروزی هم که بازیکن با تجربه‌ای است. هواداران بدانند که اگر انصاری فرد و قاضی رفته‌اند، اما چهار بازیکن مطمئن در خط حمله داریم. به نظر من امسال خط حمله قوی‌تری نسبت به سال گذشته داریم.

۱۳۹۲/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...