نسخه چاپی

حمله قلعه نویی به نكونام؛ از این اخلاق هایت دست بردار

حالا كه نكونام با استقلال قرارداد بسته و امیر قلعه نویی خیالش بابت ماندن این بازیكن در استقلال راحت و آسوده است علیه نكونام حرف هایی را به زبان می آورد كه قبلا نیاورده بود...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، استقلال کامل شده و امیر قلعه نویی حالا باید ممنون دار علی فتح الله زاده و دیگر یارگیران باشگاه استقلال باشد. آندو هم آمد و جوادنکونام هم ماند. از امیر قلعه نویی درباره نحوه قراردادی که آندو با استقلال بسته پرسیدندو او هم این پاسخ را داده است:« من اسامی بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه می‌دهم و بقیه مسائل برعهده مدیریت باشگاه است. آندو بندی در قراردادش قرارداده که اگر تیم های قطری برایش دعوت نامه فرستادند می تواند برود. با آندو مشکلی نداریم او جزو خانواده باشگاه استقلال است.»
به جرات می توان گفت که استقلال درهمه خطوط با بازیکنان بسیار خوبی رو به رو است و امیر هیچ دغدغه ای ندارد. تنها مسئله تیم او در پست هافبک بازیساز است. جایی که فصل قبل در اختیار مجتبی جباری بود. امیر قلعه نویی هم در پی برطرف کردن خلا موجود در این پست است چرا که تنها بازیکنی که می توانست جای جباری بازی کند؛ یعنی احمد جمشیدیان با مصدومیت رو به رو است. امیر در پاسخ به این سوال که با مشکلات موجود در این پست چه می کند گفت:«‌ باید این مشکل را برطرف کنیم. اکنون جاجا به استقلال آمده و اگر یک بازیکن خارجی دیگر نیز بگیریم می‌توانیم این مسئله را برطرف کنیم.» اما بازی با ذوب آهن چه طور بود؟ امیر قلعه نویی پاسخ این سوال را داد:«‌
محک بسیار خوبی برای ما بود. هنوز به شرایط ایده‌آل و آرمانی نرسیدیم، تغییرات زیادی نسبت به قبل داشتیم و افکارمان هنوز هماهنگ نشده است. این بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند. هفته آینده تمامی بازیکنانمان می‌رسند. مشکل مصدومیت خسرو حیدری رفع می‌شود و پژمان منتطری نیز آماده می‌شود. تنها ضعفمان در هافبک بازی‌ساز است که باید این موضوع را برطرف کنیم.»
قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا بازیکنان خارجی می‌توانند جای جباری را پر کنند، گفت:« چیزی که ما دیدیم خوب بودند اما باید ببینیم در زمین چقدر توانایی دارند.»
سرمربی استقلال در ادامه حرف هایش به کریم انصاری فرد، مهاجم پرسپولیس که تازگی از این تیم جدا شده و به تراکتورسازی پیوسته اشاره کرد:«شما کریم انصاری فر را ببیند.او یک سال آقای گل لیگ ما بود اما در پرسپولیس یک فصل بد داشت با این حال شما نمی توانید بگویید او بازیکن بدی است.کریم یکی از بزرگان فوتبال ماست و جزو سرمایه های فوتبال ما به حساب می آید.یا در مورد محمد قاضی هم همین طور.او بازیکن خوبی است و در افکار تاکتیکی من جای دارد.»
استقلال از دیدگاه امیر قلعه نویی مهاجم خوبی دارد که در این فصل به کارش خواهد آمد:« قاضی از جمله بازیکنانی است که می تواند در استقلال کارایی لازم را داشته باشد چون دونده و جنگنده است .البته ایرادهایی هم دارد که باید رفعش کند.»
چرا نفراتی مثل موسوی،حاتمی،اشجاری و محمدرضایی در نیم فصل دوم لیگ گذشته در افکار تاکتیکی قلعه نویی جای داشتند اما در ابتدای لیگ سیزدهم نه ، قلعه نویی پاسخ این سوال کلیدی را می دهد:« همه این بازیکنان چند بازی خیلی خوب برای ما انجام دادند و ما آنها را در حالی به خدمت گرفتیم که در تیم های خودشان با زی نمی کردند.این نفرات برای ما کارایی لازم را داشتند ضمن اینکه باید در مورد ایمان موسوی یک نکته را بگویم.به نظر من ایمان یکی از کامل ترین مهاجمان فوتبال ایران است به شرطی که نگرشش را به فوتبال عوض کند.»
ناراحتی امیر قلعه نویی از نکونام قابل کتمان نیست. حالا که امیر مطمئن شده نکونام با استقلال به توافق رسیده و در این تیم می ماند علیه بازیکنش حرف هایی می زند:« من از نکونام واقعا دلخورم چون فصل قبل شرایط خوبی نداشت که به استقلال آمد.آن زمان خودش تلاش کرد ما هم کمکش کردیم و رسیدیم به اینجا اما نمی دانم این کارها یعنی چه و این قضایا چیست که مطرح می شود.»
قلعه نویی بخشی از جزییات جلسه ای که 3 هفته پیش نا نکونام داشت را افشاء کرد:« من سه هفته پیش با جواد ناهار خوردم و گفتم از این اخلاق هایت دست بردار.البته اینها مسائل درون خانوادگی است و نمی شود وارد جزئیاتش شد اما به نکونام گفتم بروید با مهدی رحمتی مثل دو تا مرد حرف هایتان را بزنید و بعد بیایید سر تمرین .ایشان با مجموعه استقلال قرارداد دارد اما نمی دانم چرا این کارها را می کند.»
قلعه نویی گفت:«واقعا برای من عجیب است.ایشان سه هفته قبل با خود من جلسه داشته و کاپیتان تیم ملی است .از طرفی بارها با آقای فتح الله زاده جلسه گذاشته اما نمی دانم این اتفاقات چیست که می افتد.در هر صورت ایشان جزو این مجموعه است و اگر بود ما در خدمتش هست.اگر هم نبود و هر جا رفت برایش آروزی موفقیت می کنیم.»
وی بار دیگر به اختلاف رحمتی و نکونام اشاره کرد:«شاید این دو نفر چند ماه با هم مشکل داشتند اما در زمین فوتبال عین برادر بودند.اینها دو نفر از سرمایه های ملی فوتبال ما هستند اما ما نمی خواستیم این بحث ها الگویی بشود برای بقیه.»
قلعه نویی همچنین درباره رویارویی با بوریرام یونایتد تایلند در لیگ قهرمانان حرف های تازه ای به زبان آورد«امیر قلعه نویی همیشه یکسری دشمن دارد که هنوز هم این 4 نفر دوستان قلم به دست هستند.ما از گروه مرگ صعود کردیم که یک کلمه ننوشتند.بعد رفتیم در دوبی 4 گل به تیمی زدیم که پاختاکور را حذف کرده بود .این تیم تایلندی هم بنیادکار را حذف کرده و قطعا تیم کوچکی نیست صمن اینکه چند بازیکن خارجی خوب هم دارد.»
و حرف های پایان امیر قلعه نویی که تکراری هم هست:«خیلی ها دنبال بحث ملی نیستند و دوباره آن بازی مار و پله را شروع کرده اند تا با مار قلعه نویی را نیش بزنند اما برای ما الان شروع لیگ مهم است چون باید ابتدا سه بازی انجام دهیم و بعد به مصاف بوریرام برویم.این سه بازی برای ما خیلی مهم است.»

۱۳۹۲/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...