نسخه چاپی

دست رد فوتبالیست مسلمان بر سینه اسپانسر رباخوار

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، "پاپیس سیسه" مهاجم مسلمان باشگاه انگلیسی "نیوکاسل" در اقدامی قابل ستایش، به خاطر به تن نکردن لباس جدید این تیم که روی آن تبلیغ یک کمپانی رباخوار حک شده، از تور پیش از فصل این تیم که در پرتغال برگزار می‌شود، کنار گذاشته شد.
بی بی سی (BBC) رسانه دولتی انگلیس، در این زمینه گزارش داد: «از نظر پاپیس سیسه، تبلیغ برای این شرکت با آموزه‌های اسلام تناقض دارد. این مهاجم ۲۸ ساله مسلمان، پیش از این به باشگاه اعلام کرده بود که حاضر نیست با پوشیدن پیراهن جدید، این شرکت را تبلیغ کند. او گفته بود که حاضر است به جای پیراهن فعلی، پیراهنی بدون تبلیغ و یا پیراهنی با آرم یک مؤسسه خیریه بر تن کند.»
این منبع افزود: «آینده سیسه در باشگاه نیوکاسل پس از این اتفاق در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. نمایندگان سیسه در چند روز گذشته با مسؤولان باشگاه و همچنین انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس جلساتی را برگزار کرده‌اند، ولی تا به حال نتوانسته اند به راه حلی دست پیدا کنند.»
بی بی سی خاطرنشان کرد: «در ماه اکتبر سال گذشته شرکت "ونگا" (Wonga) که یکی از شرکت‌های ارائه دهنده وام کوتاه مدت با بهره های بسیار بالاست، اعلام کرد که بر اساس قراردادی که با باشگاه نیوکاسل امضا کرده، از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ نام این شرکت به عنوان اسپانسر روی پیراهن این تیم حک خواهد شد. ونگا قرار است هر سال هشت میلیون پوند در ازای این تبلیغ به باشگاه نیوکاسل پرداخت کند.»

۱۳۹۲/۴/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...