نسخه چاپی

خشم مدیران یك دانشگاه از انتخاب این دختر/ تصاویر

عکس خبري - خشم مديران يک دانشگاه از انتخاب اين دختر/ تصاوير

روز گذشته انتخابات هیأت مدیره دانشگاه كالیفرنیا برگزار شد كه برای نخستین بار یك دختر مسلمان با اكثریت آرا موفق به عضویت در هیأت مدیره شد.

به گزارش نما به نقل از ابنا: «سعدیه سیف الدین» 21 ساله با کسب 25 رأی موافق توانست هیأت مدیره این دانشگاه شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.


براساس این گزارش، دانشگاه کالیفرنیا با دارا بودن 222 هزار دانشجو با شرکت های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد که به گفته مسئولان آن انتخاب یک دختر مسلمان نقض قوانین این رژیم را درپی دارد!


اعضای یهودی این دانشگاه تهدید کردند که مخالفت خود را با این اقدام با بیان اینکه این انتخاب حقوق بشر اسرائیل در منطقه را نقض می کند اعلام کردند امکان محرومیت مالی این دانشگاه از سوی شرکت های اسرائیلی وجود دارد.

هچنین كمیته‌ای صهیونیستی موسوم به "سیمون ویزنتال" كه از سال 1913 در آمریكا تاسیس شده است، با انتقاد شدید این انتخاب نسبت به عواقب آن ابراز نگرانی کرده است.



این كمیته كه هدف اصلی آن زنده نگه داشتن هولوكاست در یاد مردم آمریكاست، خواستار هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا 26 عضو دارد و سعدیه سیف الدین به مدت یک سال به عضویت این هیأت درآمده است.

سعدیه با ابراز خوشحالی از این انتخاب در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی از این انتخاب اظهار کرد: تلاش خواهد کرد در آینده تحول بزرگی در سیستم آموزشی دانشگاه ایجاد کرده تا افراد بیشتری از اقوام مختلف برای تحصیل جذب دانشگاه شوند.

160897_171.jpg

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...