نسخه چاپی

خبر بد برای دایی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز پایش را مورد عمل جراحی قرارداد اما او لااقل تا نیم فصل نمی تواند پرسپولیس را در میادین فوتبال همراهی كند.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ مهرداد پولادی که از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شدیدی شده تا نیم فصل نمی تواند برای پرسپولیس به میدان برود. پولادی امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت و دوران نقاهت او لااقل تا نیم فصل طول خواهد کشید. این مصدومیت متعلق به 5 ماه قبل است و در این زمان پزشکان می کوشیدند با فیزیوتراپی و در مان های مقطعی این بازیکن را به شرایط ایده ال بازگردانند اما اقدام های آن ها موفقیت آمیز نبود.
قرار بود پولادی به خارج از کشور برود و دوران نقاهت خود را زیر نظر پزشکان آلمانی پشت‌سر بگذارد اما پس از دیدار با چند پزشک داخلی برای دومین بار صبح امروز روی پایش جراحی ترمیمی انجام داد. این مصدومیت درحالی گریبان پولادی را گرفته است که وی مدت ها در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان حضور داشت.
پولادی به دنبال این مهم است که پس از طی دوران مصدومیت هر چه زودتر به شرایط بازی بازگرد و حضور در جام جهانی را از دست ندهد. لازم به ذکر است که طی این 5 ماه پولادی پای خود را یک بار جراحی کرده بود اما این جراحی با موفقیت همراه نبود.

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...