نسخه چاپی

ضربه گیج كننده فردوسی پور به رویانیان!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:شب اولی كه حكم مدیر عاملی من صادر شد، عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 آنچنان ضربه‌ای به من وارد كرد كه تا یكسال گیج بودم.

مراسم معارفه اسپانسر تیم فوتبال رسانه ورزش شنبه شب در هتل استقلال برگزار شد. در این ضیافت افطار، جمع کثیری از سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان ورزشی که اغلب آنها عضو تیم رسانه ورزش نیز هستند حضور داشتند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.

میهمانان حاضر در مراسم پس از صرف افطار شنونده سخنان مدیر شرکت نفت سپاهان، حامی جدید تیم رسانه ورزش بودند و پس از آن علی کفاشیان و مهدی تاج نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده تیم فوتبال رسانه ورزش در سال‌های اخیر برای حاضرین پخش شد که با استقبال و تحسین میهمانان همراه بود.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز دقایقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و رسانه‌های ورزشی را وجدان بیدار جامعه دانست.

رویانیان گفت: بسیار خوشحالم که تیم فوتبال رسانه ورزش از میان نخبه‌گان رسانه‌های ورزشی تشکیل شده و مهمتر اینکه اقدامات خیرخواهانه بسیاری را انجام داده است. بنده معتقدم ورزش ایران بخش زیادی از موفقیت‌های خود را مرهون رسانه‌ها است و رسانه‌های ورزشی توانسته‌اند با شفاف‌سازی، پیگیری‌های مستمر و نقد و بررسی‌های سازنده، خدمات بسیاری را به ورزش کشور ارائه نمایند. بنده اهل تملق نیستم و نمی‌خواهم با این حرف‌ها خودم را به رسانه‌ها نزدیک کنم و از آنها انتظار ندارم کاری برایم انجام دهند و آنچه که گفتم یک واقعیت بود و حرف دلم است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در شرایطی که عادل فردوسی‌پور در نزدیکی وی نشسته بود گفت: شب اولی که حکم مدیر عاملی من صادر شد، عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 آنچنان ضربه‌ای به من وارد کرد که تا یکسال گیج بودم اما همین آقای عادل بعد از یکسال در هفته‌های گذشته به من می‌گفت: حالا که با پیچ و خم فوتبال آشنا شده‌اید حیف است که از فوتبال بروید. البته شاید فردوسی‌پور این حرف‌ها را به این دلیل مطرح می‌کرد که اگر بنده هر هفته روی آنتن 90 نباشم از مشتری‌ها و بیننده‌هایش کم می‌شود.

رویانیان در پایان گفت: گذشته از شوخی و جدی از اقدامات خیرخواهانه رسانه ورزش تقدیر و تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که خبرنگاران ورزشی تیمی منسجم‌، منضبط و تشکیلاتی دارند. البته بنده نمی‌خواستم در این مراسم شرکت کنم چرا که نام هتل، استقلال بود و اسپانسر تیم رسانه ورزش هم از نام سپاهان استفاده می‌کند هر چند که بنده مطلع شدم مدیر شرکت نفت سپاهان یک پرسپولیسی تمام عیار است و از همه حاضران می‌خواهم ایشان را به خاطر پرسپولیسی بودن و البته حمایت از تیم رسانه ورزش تشویق کنند.

116

باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...