نسخه چاپی

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون / عكس

عکس خبري -بازگشت مجري ممنوع التصوير به تلويزيون / عکس

بهنام صبوحی از آهنگسازی دو مجموعه تلویزیونی «شهرخدا» و «كارا و كوشا» خبر داد و گفت: در تیتراژ «شهرخدا» امیرحسین مدرس می خواند.

به گزارش نما، بهنام صبوحی؛ آهنگساز گفت: در حال حاضر مشغول آهنگسازی مجموعه ای به نام «شهرخدا» هستم که قرار است تا پایان ماه رمضان از شبکه ۳ پخش شود.

وی افزود: «شهر خدا» برنامه ای با موضوع نیکوکاری است که تیتراژآن با شعری از حسین متولیان و صدای امیرحسین مدرس آماده پخش شده است و من آهنگسازی موسیقی متن این برنامه و ساخت تیتراژ آن را برعهده داشته ام.

این آهنگساز تصریح کرد: آهنگسازی مجموعه ای دیگر را نیز شروع کرده ام که برای شبکه دو آماده پخش می شود. یک کار کودکانه که «کارا و کوشا» نام دارد. این برنامه در مرحله ساخت و دکور است و از دو هفته آینده ضبط تصویری آن شروع می شود.

وی یاداور شد: موسیقی کار شامل ۴۰ ترانه می شود که من بخشی از ترانه ها را برعهده دارم. یک کار تیمی است برای کودکان که هدف از آن آشنایی بهتر با کار و کارآفرینی برای کودکان است. با این شعار که مشاغل همه خوب هستند و ما می توانیم در هر حرفه ای موفق و خوب باشیم.

صبوحی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مرحله تولید موسیقی این برنامه تلویزیونی، ۲-۳ ترانه آماده شده است و مابقی کار در آینده ضبط می شود.

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...