نسخه چاپی

"استراو فقط برای عذرخواهی می‌تواند بیاید"

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در انتقاد به خبر سفر جك استراو وزیر خارجه سابق انگلیس به ایران گفت: اگر جك استراو برای عذرخواهی از ملت و دولت می خواهد به ایران سفر كند ملت ایران عذرخواهی آنان را می پذیرد بیایند و عذرخواهی كند ولی اگر فكر می كند با این سفر می خواهد مشكل روابط بین ایران و انگلیس را حل كند، باید مشكلات را با انگلیس حل كند نه ایران.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین نقوی حسینی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اسلامی در تذکری در خصوص انتشار خبر سفر جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس به ایران گفت: اگر جک استراو برای عذرخواهی از ملت و دولت ایران می خواهد به ایران سفر کند ملت عدرخواهی آنان را می پذیرد بیایند و عذرخواهی کنند.

وی افزود: اما اگر فکر می کند با این سفر می خواهد مشکل روابط بین ایران و انگلیس راحل کند باید مشکلات را با انگلیس حل کند نه ایران، مشکل روابط در ایران نیست بلکه در انگلیس است.

نماینده ورامین ادامه داد: لذا امیدواریم جک استراو با دولت خودش چانه زنی کند آنها قطع رابطه کردند و آنها مثل گذشته تهران را ترک کردند بنابراین باید از ملت ما عذرخواهی کنند و مشکل را در کشور خودشان حل کنند.

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...