نسخه چاپی

شادترین كشورهای جهان!

آخرین نظرسنجی موسسه «گالوپ» درباره شادترین مردم جهان منتشر شد. این نظرسنجی در 124 كشور جهان انجام شده است.

آخرين نظرسنجي موسسه «گالوپ» درباره شادترين مردم جهان منتشر شد. این نظرسنجی در 124 کشور جهان انجام شده است.

بر اساس بررسی موسسه "گالوپ" که در مقیاس بین صفر تا 10 انجام شده است، مردم کشورهای مختلف جهان درباره شرایط فعلی زندگی و کیفیت آن طی پنج سال آینده نظر خود را اعلام کرده‌اند. افرادی که به شرایط فعلی خود امتیاز 7 به بالا و برای کیفیت زندگی در آینده امتیاز 8 به بالا داده‌اند، به عنوان کسانی که از رفاه برخوردارند، در نظر گرفته شده‌اند که به معنای دیدگاه مثبت آن‌ها نسبت به شرایط فعلی و آینده زندگی‌شان است.

این افراد مشکلات مربوط به سلامتی، استرس و ناراحتی را کمتر و در مقابل شادی، احترام و لذت را بیشتر در زندگی خود تجربه کرده‌اند.

به گزارش ايسنا این نظرسنجی در 124 کشور جهان صورت گرفته كه کشورهای قرارگرفته در صدر این فهرست به شرح زيراند: بر اساس نظرسنجی گالوپ، 57 درصد از مردم برزیل نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند. 58 درصد از مردم کاستاریکا نيز چنين دیدگاهي دارند. بر اساس نظرسنجی گالوپ، 58 درصد از مردم اتریش هم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند. 59 درصد از مردم در آمریکا و در پاناما هم 61 درصد از مردم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود داراي دیدگاه مثبت هستند. 62 درصد از ایرلندي‌ها نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند. بر اساس اين نظرسنجی، 62 درصد از مردم هلند هم داراي نگاه مثبت نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود هستند. در نيوزيلند هم 63 درصد از مردم از میزان رفاه و شرایط زندگی خود راضي هستند. 64 درصد از مردم ونزوئلا نيز در اين حوزه دیدگاه مثبتی دارند. در ميان فنلاندي‌ها هم 64 درصد از مردم از اين مثبت‌انديشي برخوردارند. بر اساس اين نظرسنجی 65 درصد از مردم استرالیا نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه خوبي دارند. اما در كانادا 69 درصد از مردم از میزان رفاه و شرایط زندگی خود راضي‌اند. 69 درصد از مردم سوئد و 72 درصد مردم دانمارک هم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند.

۱۳۹۱/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...