نسخه چاپی

خاتمی روزنامه نگار فتنه را شكار كرد +عكس

سید محمد خاتمی در جریان حضور در حاشیه مجلس ختم پدر یك فعال اصلاح طلب در تهران، با مسعود باستانی، از فعالان فتنه 88 كه در مرخصی از زندان به سر می برد، خوش و بش كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سید محمد خاتمی در جریان حضور در مجلس ختم پدر یک فعال اصلاح طلب در تهران، با مسعود باستانی، از فعالان فتنه 88 که در مرخصی از زندان به سر می برد، خوش و بش کرد.


372481_694.jpg


مسعود مرادی باستانی، همسر مهسا امرآبادی از فعالان فتنه 88 بود که سردبیری سایت "جمهوریت" به مدیرمسؤولی حمزه کرمی را برعهده داشت روز ۱۴ تیرماه ۱۳۸۸ در جریان اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم بازداشت شد. وی در دادگاه بدوی به شش سال حبس تعزیری محکوم شد و در زندان رجایی‌شهر کرج به سر می‌برد. پخش بخشی از اعترافات وی و حمزه کرمی در دادگاه از سیمای جمهوری اسلامی، از تحولات سیاسی سال 88 بود.

باستانی همچنین در سال ۱۳۸۳ نیز در دادگاه تجدیدنظر اراک به شش ماه حبس، پنج سال محرومیت از کار مطبوعاتی و ۱۰۰ ضربه شلاق مجکوم شد. او همچنین در جریان اعتصاب غذای اکبر گنجی و بستری شدن او در بیمارستان میلاد به سیاه نمایی درباره وضعیت گنجی پرداخت که به این دلیل چند روز بازداشت و به شلاق و ۳۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...