نسخه چاپی

اصغر تیله و امید سوزوكی به آخر خط رسیدند

چهار تن از اراذل و اوباش معروف منطقه سیزده‌آبان كه با عربده‌كشی اقدام به تخریب اموال عمومی می‌كردند، با شلیك 4 تیر از سوی ماموران پلیس آگاهی ری به دام افتادند.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، اين اراذل كه همگي ساكن شهرستان ري هستند، تاكنون بيش از 20 شاكي در پرونده خود دارند. دوازدهمين روز از ارديبهشت ماه امسال در حالي سپري شد كه مردي با فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و گفت كه خودرواش توسط چهار مرد جوان تخريب شده است. با اعلام اين خبر ماموران كلانتري 168 سيزده آبان در شهرري به محل حادثه آمدند و متوجه شدند كه خودروي پژو 206 مالباخته تخريب شده است. مالباخته پس از حضور در كلانتري و ثبت شكايت به ماموران گفت: ساعات پاياني شب حادثه در خانه‌ام نشسته بودم كه ناگهان صداهاي ناهنجاري به گوشم رسيد.

در حالي كه صداي عربده چند مرد را مي‌شنيدم به سرعت به سمت پنجره‌يي كه رو به كوچه بود آمدم و ديدم كه چهار مرد جوان با قمه و چماق به جان خودرو‌ام افتاده‌اند. مالباخته افزود: سپس متوجه شدم تقريبا همه شيشه‌ها و درهاي خودروام را خورد كرده‌اند. اين مرد در ادامه سخنانش به ماموران گفت: اين افراد از اراذل و اوباش معروف اين منطقه هستند و در گذشته هم چندين بار مبادرت به تخريب اموال عمومي كرده‌اند. با توجه به اظهارات اين مرد ماموران پرونده‌يي با موضوع «تخريب اموال عمومي» تشكيل دادند و با كسب دستور از بازپرس حسيني درصدد شناسايي و دستگيري متهمان برآمدند. آنها در تحقيقات محلي متوجه شدند كه دو نفر از متهمان به نام‌هاي «اصغر» معروف به تيله و «اميدرضا» معروف به سوزوكي، «مجيد» و «مهدي» از اراذلي هستند كه بارها براي ساكنان محل ايجاد مزاحمت كرده‌اند. همچنين ماموران در تحقيقات از سوابق دو متهم دريافتند كه اصغر در گذشته 6 فقره سابقه شرارت و درگيري داشته و به زندان رفته و اميدرضا هم به همين جرم بارها دستگير شده است. سرانجام ماموران با شگردهاي پليسي و در عملياتي ويژه موفق شدند در چهارمين روز از خرداد ماه امسال هر چهار متهم را در حالي كه قصد فرار داشتند با شليك 4 تير دستگير كنند. در حال حاضر پرونده جهت تحقيقات تكميلي در دست بررسي است و هر چهار متهم به دستور حسيني، بازپرس شعبه دوم دادسراي ري روانه زندان سروش شده‌اند.

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...