نسخه چاپی

گلایه دبیر اتحادیه اول از عدم دعوت تشكل‌های دانشگاه آزاد به ضیافت افطار وزیر علوم

"دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد" گفت: با توجه به جمعیت 54 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد از كل دانشجویان كشور این سومین سال است كه وزارت علوم تشكل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد را به ضیافت افطار وزیر دعوت نكرده است.

به گزارش نما، علی بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با ابراز تاسف از عدم دعوت تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد در ضيافت افطار با وزير علوم اظهارداشت: با توجه به جمعیت 54 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد از کل دانشجویان کشور این سومین سال است که وزارت علوم تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد را به ضيافت افطار وزير دعوت نکرده است.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه همه مسئولان براي ایجاد فضای تعامل بايد مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان هر ساله با دعوت از تمامی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌هاي آزاد و دولتي انجام مي‌شود و نمايندگان تمامي تشکل‌ها در يک فضاي ایده‌آل و برابر اجازه صحبت در اين جلسه را دارند.

دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دو سال پیش نيز بعد از اينکه وزارت علوم از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد براي حضور در جلسه وزير دعوت نکرد با انتشار نامه‌ای در رسانه‌ها نارضايتي خود را از اين امر بیان کردیم، اما متاسفانه اعتراض ما در اين زمينه تاکنون مورد توجه مسئولان قرار نگرفته و پاسخ داده نشده است.

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...