نسخه چاپی

معمای جسد دختری در ساحل

انكار مرد جوانی كه متهم است دختر دانشجویی را در ویلایی در شمال كشور به قتل رسانده‌ است پرونده این قتل را پیچیده‌تر كرد.

به گزارش نما به نقل از شرق، پرونده قتل ستاره همزمان با پیداشدن جسدش در کنار ساحل تشکیل شد و پدر و مادر این دختر بعد از شناسایی جسد دخترشان اعلام کردند احتمالا قاتل جوانی به نام فرشید است زیرا آخرین‌بار فرشید با ستاره در ویلا بود. همین شکایت باعث شد فرشید بازداشت شود. پلیس در حالی به این شکایت رسیدگی می‌کرد که پزشکی قانونی نتوانست علت دقیق مرگ را تشخیص دهد و اعلام کرد در معده و صفرای مقتول مقداری حشیش وجود دارد.

این سازمان همچنین اعلام کرد خراش‌هایی روی بدن مقتول وجود دارد که به نظر نمی‌رسد به‌خاطر کشیده‌‌شدن روی ماسه‌ها باشد و حاصل درگیری است. با توجه به مدارک موجود و درخواست اولیای‌دم برای رسیدگی پرونده در تهران کیفرخواست علیه متهم صادر شد و پرونده روز گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد و خواهان مجازات متهم شد، اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست قصاص متهم را کردند. آنها گفتند: فرشید دخترمان را به ویلای شمال برد، او را معتاد کرد و مقدار زیادی مواد به او داد. بعد هم دخترمان را کشت. او به عمد این کار را کرده ‌است. در این قتل زن و مردی که از دوستان فرشید هم هستند حضور داشتند آنها باعث شدند رابطه فرشید و ستاره نزدیک‌تر شود.

در ادامه، فرشید در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول نکرد و گفت: من و ستاره در شمال با هم آشنا شدیم، او گفت ویلایی در شمال دارد که متعلق به پدرش است و به آنجا رفت‌وآمد می‌کند و تعطیلاتش را در شمال می‌گذراند اینطور بود که رابطه ما بیشتر شد و بعد از مدتی متوجه شدم او به حشیش اعتیاد دارد و خیلی مواد مصرف می‌کند.

آنطور که من متوجه شدم خانواده‌اش هم در جریان اعتیاد او بودند. ارتباط من کم‌کم با ستاره بیشتر شد و کار به جایی رسید که باوجود داشتن همسر به ستاره علاقه‌مند شدم و بیشتر وقتم را با او می‌گذراندم و با هم به شمال می‌رفتیم. ستاره خیلی به حشیش علاقه داشت و زیاد هم مواد مصرف می‌کرد. روزی چند بار حشیش می‌کشید و همین هم باعث مرگش شد.

متهم درباره روز حادثه گفت: شب حادثه من و ستاره در ویلا بودیم. نیمه‌شب متوجه شدم سرایدار در می‌زند، در را که باز کردم گفت صدایی شنیده ‌است وقتی وارد خانه شد با هم به اتاق ستاره رفتیم و دیدیم او نیست بعد هم جسدش را کنار ساحل پیدا کردیم. من اصلا در جریان خروج او از خانه نبودم و نمی‌دانم با چه کسی درگیر شده‌ است اما شب حادثه ما هیچ ‌درگیری‌ای با هم نداشتیم و اصلا متوجه بیرون‌رفتن او هم نشدم.
بعد از پایان دفاعیات متهم و وکیل‌مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

۱۳۹۲/۴/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...