نسخه چاپی

انفجار شدید یك مغازه در خیابان ۱۷ شهریور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار شدید یك مغازه در خیابان ۱۷ شهریور و نجات ۳ كارگر از زیر آوار ساختمان در حال تخریب خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 10:04 صبح امروز انفجار شدید در یک مغازه در خیابان 17 شهریور،‌ میدان کلانتری به سامانه 125 اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مغازه بنگاه املاک مسکن بود که یک زیرزمین داشت و انفجار شدید در این قسمت رخ داده بود. شدت انفجار به حدی بود که طبقه همکف بنگاه کاملا تخریب و شیشه‌ها شکسته شده‌ بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه یکی از رهگذران که خانمی 30 ساله بود در پی بروز این حادثه دچار آسیب و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، ادامه داد: به 8 خودروی سواری که در اطراف محل حادثه پارک شده‌ بودند دچار خسارت شدند. مالک نیز که مردی 30 ساله‌ بود در زیرزمین گرفتار شده بود و با تلاش مأموران نجات یافت.

به گفته وی،‌علت بروز این حادثه جدا شدن شکلنگ گاز از اجاق خوراک‌پزی بوده است.

وی در ادامه به وقوع حادثه دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت 12:50 ظهر امروز ریزش یک ساختمان در حال تخریب در خیابان کارگر شمالی نرسیده به جلال آل احمد به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان 2 طبقه در حل تخریب بود که طبقه دوم و پشت بام آن یکباره تخریب و 3 کارگر زیر آوار گرفتار شدند. 2 نفر از کارگران تنها بخش‌هایی از بدنشان زیر آوار بود که با تلاش مأموران از زیر آوار نجات یافتند اما نفر سوم تا گردن زیر آوار بود و وضعیت حساسی داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه کارگر سوم نیز با تلاش مأموران آتش‌نشانی نجات یافت،‌ ادامه داد: هر 3 کارگر این حادثه ایرانی و در سنین 30 تا 32 ساله بوده‌اند و علت حادثه نیز بی احتیاطی در تخریب بوده است.

۱۳۹۲/۴/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...