نسخه چاپی

نحوه مراسم تحلیف روحانی مشخص شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس مسائل كلی مجلس و نیز نحوه برگزاری مراسم تحلیف بررسی شد.

به گزارش نما عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس مسائل کلی مجلس و نیز مراسم تحلیف و همین‌طور برنامه‌ریزی در مورد این مراسم بررسی شد.

وی ادامه داد: بیشترین زمان جلسه امروز به موضوع مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب اختصاص یافت؛ در جلسه امروز در مورد ترکیبات مراسم تحلیف و محل‌ استقرار مهمانان و نیز ساعت آن در روز 13 مرداد بحث و بررسی شد. البته قرار شد در مورد ساعت آن بیشتر صحبت شود تا ببینیم که چه ساعتی برای برگزاری این مراسم مناسب‌تر است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در ادامه افزود: در جلسه امروز نحوه حضور مهمانان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف مورد بررسی قرار گرفت. برگزاری این مراسم در روز 13 مرداد قطعی است و فقط در جلسه امروز در مورد ساعت آن بحث شد.

مصری تأکید کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز در مورد اینکه مراسم تحلیف به چه شیوه و در چه ساعتی برگزار شود، بحث‌هایی صورت کرفت؛ همچنین در مورد مسائل تشریفات و حضور مهمانان و نیز تقسیم فضاها در مراسم تحلیف موارد مختلف بررسی شدتا نشاء‌الله این مراسم خوب برگزار شود.

وی در ادامه اظهارداشت: در جلسه امروز، درباره موضوعات مطرح شده به نتیجه نرسیدیم البته هیئت رئیسه یک جلسه دیگر تا زمان برگزاری مراسم تحلیف در هفته آینده خواهد داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی مسلئل منطقه‌ای در جلسه امروز هیئت رئیسه، گفت: تحلیل اوضاع سوریه، مصر و برخی کشورهای منطقه از دیگرمواردی بود که در دستور جلسه امروز قرار داشت.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...