نسخه چاپی

جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه خبر داد:

وجود ۱۹ جزیره ایرانی در خلیج فارس/معرفی جزایرخلیج فارس به جوانان انگیزه می‌دهد

عکس خبري -وجود ?? جزيره ايراني در خليج فارس/معرفي جزايرخليج فارس به جوانان انگيزه مي‌دهد

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از وجود ۱۹ جزیره ایرانی در خلیج فارس خبر داد و گفت: استقبال جوانان بسیجی از اردوهای راهیان نور دریایی بسیار خوب بوده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دریایی در بوشهر اظهار کرد: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی تلاش کرده‌اند و روز به روز شاهد رشد و پیشرفت بسیج هستیم.

وی از وجود ۱۹ جزیره ایرانی در خلیج فارس خبر داد و افزود: معرفی این جزایر به جوانان انگیزه آنان را برای حفاظت از مرزها افزایش می‌دهد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور دریایی دارای کیفیت خوبی هستند و هم‌اکنون در استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان بخش دریایی اردوها را آغاز کرده‌ایم که استقبال بسیار خوبی شده است.

تنگسیری تصریح کرد: در دریا در دوران دفاع مقدس یادمان‌های ارزشمندی داشتیم و شهدای بسیار زیادی در دریا داشتیم که مظلوم واقع شده‌ بودند و امیدوار هستیم با گسترش اردوهای راهیان نور دریایی بتوانیم شهدای این منطقه را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: امسال وارد سومین سال اردوهای راهیان نور دریایی شده‌ایم که کار بسیار بزرگی است و امیدوار هستیم جوانان و نسل آینده را با دریا آشنا کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: برای آینده و برای دفاع از کشور باید انگیزه ایجاد شود و جوانان باید از قبل با شرایط دریا آشنایی داشته باشند.

تنگسیری با بیان اینکه راهیان نور دریایی حلقه مفقوده راهیان نور بوده گفت: تقویت این اردوها امری لازم است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استقبال جوانان از اردوهای راهیان نور دریایی بسیار خوب و قابل توجه بوده که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...