نسخه چاپی

برهنه كردن پزشك جوان برای اخاذی!

عکس خبري -برهنه کردن پزشک جوان براي اخاذي!

زن جوانی كه با همدستی شوهر و خواهرش پزشكی را به خانه خود كشانده و با تهدید چاقو 43میلیون تومان از او اخاذی كرده بودند دستگیر شد.

به گزارش نما، اوايل تيرماه پزشك جواني با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان ملارد در شكايتي گفت: امروز داخل مطبم بودم كه زن جواني در حالي كه گريه مي‌كرد وارد شد و گفت حال پسرم بد شده و چون تنها بودم و پول نداشتم نمي‌توانستم او را به مطب شما بياورم. او با گريه و التماس از من خواهش كرد تا به خانه‌اش بروم و پسرش را معاينه كنم.


شاكي ادامه داد: وقتي التماس‌هاي زن جوان را ديدم قبول كردم و به خانه او رفتم اما به محض اينكه وارد اتاق شدم آن زن همراه زن و مرد جواني با چاقو به من حمله كردند.


آنها لبا‌س‌هايم را از تنم درآوردند و با تلفن همراه از من فيلمبرداري كردند. بعد هم با تهديد چاقو كارت عابر بانكم را از من گرفتند و بعد از اينكه مجبور شدم رمز كارتم را در اختيارشان قرار دهم يكي از آنها از خانه بيرون رفت و 3ميليون تومان از حسابم برداشت.


مالباخته گفت: 40 ميليون تومان چك تضميني هم همراهم بود كه آن را هم از من گرفتند و بعد آزادم كردند اما دوباره با تهديد و ارسال اس ام اس قصد دارند 10 ميليون تومان ديگر از من اخاذي كنند.


با اظهارات مالباخته دستگيري سارقان در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت تا اينكه سرانجام مأموران موفق شدند پس از كنترل محل زندگي و تردد سارقان هر سه نفر را دستگير و موبايلي را هم كه فيلم شاكي در آن بود كشف كنند.


سرهنگ صفري فرمانده انتظامي شهرستان ملارد با اشاره به اينكه متهمان از يك خانواده هستند گفت: هر سه نفر پس از بازجويي به جرم خود اعتراف كردند و با تشكيل پرونده راهي زندان شدند.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...