نسخه چاپی

مدیر شبكه ایرانی: رفتار پلیس مصداق نقض آزادی بیان بود

احمد السیوفی مدیر دفتر العالم در قاهره تاكید كرد كه این شبكه وامدار هیچ كس نخواهد شد و فعالیت خود را به شكل كاملاً حرفه ای و مستقل ادامه خواهد داد.

به گزارش جام نیوز، "احمد السيوفي" در تجمع اعتراض آميزي كه بعد از ظهر روز دوشنبه توسط كارمندان دفتر العالم در قاهره مقابل اتحاديه روزنامه نگاران برگزار شد خاطرنشان كرد: اقداماتي كه عليه او انجام شد بزرگ ترين دليل هتك آزادي و كرامت خبرنگار است حال آن كه آزادي بيان و انديشه نبايد تحت هيچ شرايطي مخدوش شود.
به گزارش العالم، السيوفي در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: با اين كه بيش از 10 سال است مشغول فعاليت هستيم و تاكنون بيش از 10 مرتبه درخواست مجوز كرده ايم اما در این مدت به درخواست ما ترتيب اثر داده نشده و از دوماه پيش متوجه شديم كه مراحل صدور مجوز به زودي طي خواهد شد كه ناگهان به دفتر محل كارمان حمله شد.

در همین حال خانم كريمه الحفناوي عضو جبهه نجات ملي مصر نيز که تیم خبری العالم را در این تجمع اعتراضی همراهی می کرد، در اين رابطه گفت: وقتي من به عنوان يك بيننده عادي پاي برنامه هاي العالم مي نشينم مي توانم اخبار مربوط به تمام جريان هاي موجود در مصر را در آن بيابم. العالم با تهيه برنامه هاي گفتگو مدار به تمام احزاب سياسي از جمله معارضان و موافقان، اخوان المسلمين، سوسياليست ها و انقلابيون اجازه مي دهد نظرات خويش را بيان كنند و العالم با بي طرفي آنها را پخش مي كند.

۱۳۹۲/۵/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...