نسخه چاپی

طعنه وحشتناك قلعه نویی به فتح الله زاده!

قلعه‌نویی با طعنه به فتح الله زاده به این موضوع اشاره كرده كه چرا برای حل مشكل نكونام همه می‌خواستند وساطت كنند ولی برای حل مشكل جباری وساطت كسی را قبول نداشت.

مثل اينکه قلعه‌نويي به خاطر پا در مياني‌هايي که براي حل مشکل نکونام مي‌شود ناراحت شده و اعتقاد دارد وقتي باشگاه مديرعامل و سرمربي دارد چرا عده‌اي از بيرون مي‌خواهند نقشي در مسائل اين تيم داشته باشند و مدام مي‌خواهند پا در مياني کنند.
قلعه‌نويي چند وقت پيش به جلسه هيات مديره استقلال فراخوانده شد و در اين نشست، اعضا تلاش کردند تا سرمربي تيم را براي ماندن نکونام راضي کنند. در شرايطي که قرار بود پس از اين جلسه کاپيتان تيم ملي قراردادش را با آبي‌پوشان امضا کند اما اين امر محقق نشد تا عليرضا منصوريان تصميم بگيرد براي حل اختلاف جلسه‌اي با فتح الله زاده داشته باشد. در اين نشست مقرر شد که کاپيتان سابق استقلال، جواد را به منزل قلعه‌نويي ببرد ولي سرمربي آبي‌پوشان که از اين نوع پا در مياني‌ها زياد رضايت نداشت اين جلسه را کنسل کرد. حتي گفته مي‌شود سرمربي استقلال درخواست کفاشيان را هم براي رودررو شدن مجدد بانکونام رد کرده تا فتح الله زاده به جاي او راهي فدراسيون فوتبال شود.


مجموع اين اتفاقات نشان مي‌دهد که قلعه‌نويي‌ زياد دل خوشي از وساطت افراد خارج از تيم ندارد و در مصاحبه خود هم به اين موضوع اشاره کرد که جواد بايد برخي از رفتارهاي خود را ترک کند. در همين خصوص گفته مي‌شود چند روز پيش که معاون باشگاه براي پيگيري نظر قلعه‌نويي‌ در خصوص بازگشت نکونام با سرمربي تيم تماس گرفته، قلعه‌نويي گفته که يک بار براي هميشه با جواد جلسه گذاشته و ديگر نياز به پادرمياني شخص ديگري نيست و حرفش همان چيزي است که در جلسه به جواد زده و با پيغام فرستادن‌ها نظرش تغيير نمي‌کند.


قلعه‌نويي طعنه‌اي هم به فتح الله زاده زده و به اين موضوع اشاره کرده که چرا براي حل مشکل نکونام همه مي‌خواهند وساطت کنند ولي کسي براي حل مشکل جباري پا پيش نگذاشت و به نظر مي‌رسد فتح الله زاده هم در موضوع مجتبي زياد مايل به وساطت کسي نبوده و حالا چطور شده که با افراد براي ماندن نکونام جلسه مي‌گذارد.

او مي‌گويد که اگر فقط يک نفر از پيشکسوتان جلو مي‌آمد تا جباري را با مديرعامل آشتي بدهد حالا حسرت رفتن اين بازيکن را نمي‌خورد.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...