نسخه چاپی

واكنش شاكی به اظهارات مجری سرشناس

شاكی مجری سرشناس تلویزیون، در پی اعلام نظر این مجری سابق مبنی بر امكان بازگشتش به تلویزیون كه مطرح شده، با اعلام جریان‌های مطرح در ارتباط با شكایتش، می‌گوید آماده است در صورت تداوم آنچه كه انكار واقعیت و تهمت و افترا می‌داند، كلیه آرای قضایی پرونده را منتشر كند.

پس از انتشار گفت‌وگویی از مجری سرشناس تلویزیون که طی آن نامبرده گفته بود «خدا را شکر می‌کنم که مردم هیچکدام از امواج مسموم خبرسازی علیه من را باور نکردند... و اگر مردم بخواهند باز خواهد گشت»، شاکی پرونده‌های قضایی این مجری، ‌تأکید کرد که براساس قانون و به جهت اینکه فعالیت در ارگان‌های دولتی نیازمند عدم وجود سابقه‌ی کیفری است، امکان فعالیت مجدد برای این مجری در تلویزیون وجود نخواهد داشت.

وی که در پاسخ به اظهارات این مجری متنی را در اختیار ایسنا قرار داده است، با اشاره به سابقه‌ی دادرسی پرونده‌های مطرح شده و نتایج آن‌ها یادآور شده است: رأی شعبه‌ی 78 دادگاه کیفری علیه این مجری در دیوان عالی کشور تایید شد و قرار بود، اجرا از سوی شعبه‌ی 3 دادسرای ارشاد اجرا شود اما به دلیل برخی تغییرات مثبت در زندگی شخصی‌ام و تحقق اهداف اولیه، به جهت احقاق و اثبات حق از اجرای حکم خودداری کردم.

در این پرونده بیش از 7 میلیون تومان هزینه کردم اما در نهایت به دلایلی که اعلام شد بدون دریافت حتی یک ریال از اجرای حکم منصرف شدم اما براساس قانون رضایتم از اجرای حکم به معنی نادیده گرفتن اصل پرونده و سابقه‌ی محکومیت کیفری این مجری نیست.

وی با تأکید بر اینکه اثبات حقانیتم در برابر خانواده و کسانی که در جریان این قضیه بودند برای من کافی است، نوشته است: ‌هدفم از پیگیری این پرونده هیچگاه قصد تخریب و آبروریزی برای کسی نبوده است و از ابتدا هم حتی به رسانه‌ای شدن این موضوع فکر نمی‌کردم تا اینکه رفت و آمد این مجری و بنده در دادگاه‌ها در نهایت موضوع را به رسانه‌های زرد کشاند که بنده نیز برای پرهیز از حاشیه‌روی و ناحق‌گویی مجبور به اظهارنظر دراین‌باره شدم.

او در ادامه با اشاره به نامه‌ی خداحافظی مجری سابق که پیش از این منتشر شده، آورده است: نامبرده در نامه‌ای بسیار جالب و پر از سوال، همه موارد مطروحه را تهمت خوانده و خود را مبرا از هر خطایی دانسته و حتی حکم دادگاه را نیز انکار کرده که واقعیت نداشته است.

جالب‌تر از آن مصاحبه‌ی اخیر ایشان است که مردم را به باور نکردن وقایع متهم کرده است. آیا واقعا ملت ما حرف‌های این مرجع قضایی را باور نکردند؟ اگر قصد خداحافظی داشت پیش از آنکه جانشینی برایش تعیین شود باید خداحافظی می‌کرد. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که یکی از شرایط فعالیت در ارگان‌های دولتی از جمله صداوسیما نداشتن محکومیت کیفری است. سوال این است که ایشان با وجود داشتن سابقه‌ی کیفری و به عنوان یک فرد محکوم چگونه می‌خواهد به صداوسیما بازگردد؟

وی در پایان این متن، یادآور شده است که آمادگی کامل برای انتشار آرای قضایی مرتبط با این پرونده را دارد، اگر وی بخواهد هم‌چنان این ماجرا و آرای قضایی را کتمان کند و اتفاقات وقوع یافته را کذب بخواند. وی تاکید دارد که اگر هم تاکنون این کار را نکرده، فقط به خاطر حفظ حریم خصوصی فرد و باورهای شخصی است که داشته است.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...