نسخه چاپی

مجلس اقدام اتحادیه اروپا را محكوم كرد

نمایندگان مجلس در بیانیه ای كه به امضای همه نمایندگان رسیده است اقدام بیانیه اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام شاخه نظامی حزب الله لبنان در فهرست تروریستی را محكوم كرده و حمایت خود از حزب الله و دبیركل آن را اعلام كرده اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، نمایندگان مجلس بیانیه اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست گروههای تروریستی را محکوم کردند.

در این بیانیه که به امضای همه نمایندگان رسیده آمده است: حزب الله لبنان به عنوان نماد گرانقدر در برابر رژیم صهیونیستی یکی از افتخارات امت اسلامی است که پس از دهها سال تحقیر جهان اسلام توسط رژیم اشغالگر قدس و تحمل شکست های خفت بار متعدد و نقض تمامیت ارزی کشورهای اسلامی خط مقدم برای اولین بار موفق شد با آزاد سازی سرزمن های اشتغالی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی روح تازه ای در کالبد امت اسلامی بدمد و با شکست قدرتمندانه رژیم صهیونیستی به دوران تحقیرها و ناکامی ها پایان دهد و افتخاری بزرگ بیافریند.

آمریکا به عنوان حامی اشغالگران قدس 6 سال بعد تصمیم گرفت پرونده حزب الله را برای همیشه ببندد و با همین هدف جنگی تمام عیار را توسط رژیم صهیونیستی علیه حزب الله را در سال 2006 میلادی آغاز نمود تا این تصور غلط که حزب الله لبنان را به عنوان قدرت بزرگ جهان اسلام نابود سازد غافل از اینکه این اراده الهی است که الا انا حزب الله هم القالبون حزب الله به کمک شاخه نظامی اش موفق شد معجزه ای را در بعد نظامی رقم بزند و چهارمین ارتش بزرگ دنیا را شکست داده و معادله قدرت را در منطقه حساس خاورمیانه بر هم زند.

از آن روز تاکنون حزب الله به عنوان الگوی مقاومت خار چشم دشمنان اسلام است و از برکت این فرهنگ جدید مقاومت و مبارزه پیروزی های بعدی با همت جهاد اسلامی و حماس شکل گرفت و موفقیت های بعدی جنگ 22 روزه و 8 روزه رقم خورد اما امروز و در آستانه روز جهانی قدس و با هدف مقابله با این حرکت عظیم امت اسلامی که یادگار جاودانه امام راحل است اتحادیه اروپا با فشار آمریکا و لابی های رژیم صهیونیستی شاخه نظامی حزب الله لبنان را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران این اقدام ضد اسلامی و ضد انسانی اتحادیه اروپا را به شدت محکوم نموده و حمایت قاطع خویش را از حزب الله و رهبری توانمند و شجاع او جناب سید حسن نصرالله اعلام می داریم و در جهت حمایت از آرمان فلسطین و ضدیت با رژیم صهیونیستی در راستای آرمانهای الهی امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام آمادگی می نماییم.

امت اسلامی و به ویژه ملت بزرگ ایران نیز پاسخ اتحادیه اروپا و حامیان کوته فکر آنان را در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس و با حضور دهها میلیونی خود در راهپیمایی این روز بزرگ خواهند داد.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...