نسخه چاپی

ميرمرادزهي:

لزوم برخورد وزارت ارتباطات با اقدام ایرانسل

نماینده مردم سراوان در خانه ملت گفت: اقدام اخیر شركت ایرانسل را در توهین به خلیفه دوم اهل تسنن كه بر خلاف اصل وحدت به فرمایش مقام معظم رهبری است محكوم می‌كنم و خواستار برخورد وزیر ارتباطات با این امر هستم.

به گزارش نما، هدایت الله میرمراد زهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: لازم می‌دانم اقدام اخیر شرکت ایرانسل را در توهین به خلیفه دوم اهل تسنن که بر خلاف اصل وحدت به فرمایش مقام معظم رهبری است و در راستای اهداف دشمنان اسلام بود، محکوم کنم و درخواست برخورد با این موضوع را از سوی وزارت ارتباطات داریم.

وی افزود: مردم فراوان سیب، سوران و مهرستان چشم به راه عنایت خاص دولت تدبیر و امید در احقاق حقوق قومیت‌ها و شایسته سالاری واقعی هستند به ویژه در بحث استخدام نیروهای بومی و متخصصان بومی و استفاده از آنها در مدیریت‌های شهرستان‌ها، استان و کشور.

نماینده مردم سروان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تبعیض‌ها همواره مردم حوزه انتخابیه‌ام را رنجیده خاطر کرده، چرا که ایمان دارم امنیت و توسعه پایدار استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه با به کار گیری نیروهای بومی امکان پذیر است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: لازم می‌دانم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر استخدام جوانان برومند این مرز و بوم تشکر ویژه داشته باشم، لازم است این اقدام الگویی برای سایر نهادها و دستگاه‌های نظامی و انتظامی باشد.

وی ادامه داد: موقعیت استراتژیک این سه شهرستان پرجمعیت و محروم ایجاب می‌کند تا از پتانسیل‌های مختلف در این حوزه در رفع معضل بیکاری و صبر استفاده شود.

وی با اشاره به سایر مشکلات حوزه‌ انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

۱۳۹۲/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...