نسخه چاپی

من پسر دایی هستم و از رقابت با خلعتبری ترسی ندارم

بازیكن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «باعث افتخارم است زیر نظر دایی كه بازیكن بزرگی بوده و مربی توانمندی است كار می‌كنم و در واقع می‌توانم بگویم پسر دایی هستم.»

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ پیام صادقیان انگیزه های زیادی دارد تا توانایی های خودش را در پرسپولیس نشان بدهد و تلاش می کند از دیدار با تراکتورسازی استارت موفقیت آمیزی داشته باشد. صادقیان از اعتقاد ویژه علی دایی به خودش پرده برداشته و می‌گوید پاسخ حمایت های او را خواهد داد.


* شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
- خدا را شکر بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار دارند و همه آماده هستیم تا شروع خوبی در لیگ سیزدهم داشته باشیم. در این مدت تمرینات خود را دنبال کرده ایم و همه چیز طبق برنامه های تعیین شده از سوی کادر فنی پیش می رود. البته مدتی است که تمرینات مان سبک تر شده و بعد از انجام بدنسازی های سنگین، تمرینات تاکتیکی را انجام دادیم و آماده هستیم تا وارد مسابقات شویم.


* بازی‌های تدارکاتی مناسبی را هم برگزار کردید.
- انجام دیدارهای دوستانه اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا بازیکنان به هماهنگی بهتری برسند و مربیان هم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنند. در این گونه بازی ها مهم رسیدن به آمادگی بیشتر است و نتیجه اهمیتی ندارد. نه با برد نه با شکست چیزی عوض نمی شود و این هماهنگ شدن است که باید به آن دست پیدا کرد.


* الان به این هماهنگی تیمی رسیده‌اید؟
- تا حدود زیادی نفرات قدیم و جدید به هماهنگی رسیده اند اما با ورود به مسابقات و پس از چند هفته میزان هماهنگی هم طبیعتا بیشتر خواهد شد.


* در تمرینات تو با میلاد غریبی و امید عالیشاه راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنی.
- ما در رده های پایه تیم ملی با همبازی بودیم و دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم بهترین بازی ها را انجام بدهیم و نفرات تاثیر گذاری باشیم.


* از طرفی با سید جلال حسینی که از دو نسل متفاوت هستید هم رابطه خوبی داری.
- حسینی یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است و دوست خوبی برای یکدیگر هستیم. حسینی به فوتبالم اعتماد دارد و در واقع صحبت های سید جلال تاثیر زیادی داشت تا به پرسپولیس بیایم. با حسینی در این باره صحبت کرده بودم و گفت اگر می خواهی پیشرفت کنی به پرسپولیس بیا. فعلا بیشتر اوقات با ماشین حسینی به تمرین می آیم تا زمانی که بتوانم ماشین بخرم.


* پس این که استقلالی‌ها عنوان کردند بنز و پورشه گرفته‌اید چه داستانی دارد؟
- من که ماشین ندارم و برای بقیه بازیکنان هم همین شرایط وجود دارد و خبری از بنز و پورشه نبوده است.


* پیراهن شماره 11 را هم انتخاب کردی. در این باره چه صحبتی داری؟
- صحبت از دو شماره 9 و 11 بود و در ابتدا می خواستم 9 را بگیرم اما رضا حقیقی گفت این شماره را می خواهد و من هم با کمال میل پذیرفتم و 11 گرفتم.


* گویا قصد داشتی با محمد قاضی هم در این خصوص صحبت کنی.
- در ذوب آهن روزهای خوبی داشتیم و قاضی زحمات زیادی کشید اما تماسی با قاضی برای پوشیدن این پیراهن نداشتم. قاضی فصل پیش در پرسپولیس به دلیل مصدومیت نتوانست توانایی های خود را نشان بدهد و امیدوارم در فصل جدید بتواند به روزهای خوبش بازگردد.


* علی دایی هم اعتقاد ویژه‌ای به تو دارد. درست است؟
- باعث افتخارم است که زیر نظر دایی که بازیکن بزرگی بوده و مربی توانمندی است کار می کنم و در واقع پسر دایی هستم. البته این نگاه و اعتقاد ویژه باید با پاسخ مناسبی هم همراه باشد و تمام تلاشم این است تا انتظارات را برآورده کنم.


* بازی با تراکتورسازی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
- افتتاحیه پرشوری در انتظار لیگ است و به نظرم بازی زیبا و پرهیجانی خواهد بود. این رقابت برای هر دو تیم سخت است اما برای این که شروع موفقیت آمیزی داشته باشیم باید هر سه امتیاز را در گام نخست بدست آوریم.


* خودت را برای بازی مقابل تماشاگران زیاد در طول فصل آماده کرده‌ای؟
- با همین نیت به پرسپولیس آمدم که بتوانم جلوی تماشاگران بیشتری بازی کنم چون حال و هوای خاص خودش را دارد و همین پشتوانه می تواند به من و سایر بازیکنان و مجموعه پرسپولیس کمک کند.


* اما همین تماشاگران در سال‌های اخیر رفتارهای دیگری هم با پرسپولیس داشتند.
- پرسپولیس همیشه به حمایت هوادارانش نیاز دارد و خواهد داشت. متاسفانه پرسپولیس در چند سال اخیر موفق نشد نتایج لازمه را بگیرد و همین عامل باعث ناراحتی طرفداران شده بود. این حق طبیعی طرفداران است و باید با کسب نتایج مطلوب و رسیدن به جام قهرمانی رضایت آن ها را جلب کنیم.


* قرار است در چه پستی به میدان بروی؟
- هر پستی که دایی بخواهد بازی می کنم و مشکلی از این بابت ندارم. هم در کناره های زمین هم پشت مهاجم و حتی مهاجم هدف نیز می توانم به میدان بروم و برای موفقیت پرسپولیس از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.


* بازی جلوی علی کریمی را چطور می‌بینی؟
- کریمی جایگاه ویژه ای در تاریخ پرسپولیس دارد و خیلی دوست داشتم در کنار او بازی کنم اما قسمت نشد تا از بازی در کنار کریمی لذت ببرم. با این حال سعی می کنم بهترین بازی ام را جلوی تراکتورسازی و کریمی انجام بدهم.


* به نظر می‌رسد به خاطر داستان پدرت از تراکتورهای گلایه داری. در این مورد چه صحبتی داری؟
- پدرم در سخت ترین روزهایش که بیمار بود تراکتوری ها برایش چه کاری انجام دادند؟! من خودم تبریزی هستم از برخورد هواداران و مسئولان باشگاه تعجب کردم. من پیشنهادی نداشتم از تراکتور که برایم مشکل درست کردند اما می گویم روزی در تراکتورسازی فوتبالم را دنبال خواهم کرد.


* مشکلاتت با مسئولان ذوب‌آهن برطرف شد؟
- در این زمینه صحبت نمی کنم چون نمی خواهم ذهنم را درگیر کنم.


* در هفته دوم روبروی تیم سابقت قرار می‌گیری.
- سال های خوبی را در ذوب آهن داشتم و هیچ وقت روزهای خوبم را در اصفهان فراموش نمی کنم. بازی سختی خواهد بود اما این طبیعت فوتبال است و از این اتفاقات رخ می دهد.


* با دوست صمیمی‌ات هم روبرو می‌شوی.
- محسن مسلمان دوست خوبم است و خیلی خوشحالم که دوباره محسن را می بینم.


* خیلی هم سعی کردی تا مسلمان را به پرسپولیس بیاوری.
- به محسن گفتم به پرسپولیس بیاید اما تصمیم گرفت در اصفهان بماند و من هم برایش آرزوی بهترین ها را دارم.

* صحبت‌هایی در خصوص اضافه شدن محمدرضا خلعتبری هم وجود دارد. فکر نمی‌کنی کار تو سخت شود؟
- خلعتبری بازیکن باتجربه ای است و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنی داشته باشد. از آمدن خلعتبری ترسی ندارم و با هر بازیکنی در پرسپولیس رقابت می کنم.

۱۳۹۲/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...