نسخه چاپی

ریزش خانه بر سر 4 كارگر افغان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دو ساختمان در حال تخریب بر سر چهار كارگر خبر داد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا،در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش ساختمان در ساعت 9:08 صبح امروز به آتش‌نشانی پایتخت اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد آتش‌نشانی، عوامل ایستگاه هشت و 85 را به محل حادثه واقع در خیابان خوش، خیابان بوستان سعدی اعزام کرد.



وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل،‌ مشخص شد که چهار کارگر افغان مشغول تخریب دو ساختمان دو طبقه قدیمی در مجاورت یکدیگر بودند که ناگهان سقف طبقه اول و دوم و دیواره‌های آن ریزش کرد.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سه تن از کارگران موفق به نجات جان خود شده بودند گفت: یکی از کارگران تا گردن به طرز خطرناکی در زیرآوار محبوس شده‌ بود که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات لازم برای نجات وی را آغاز کردند.



ملکی ادامه‌داد: آتش‌نشانان سرانجام این کارگر 32 ساله افغان را در حالی که به شدت آسیب دیده بود، از زیرآوار خارج و برای دریافت خدمات درمانی، به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.



به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان در ساعت 10 صبح پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند.



وی با اشاره به وقوع این حادثه، اظهار کرد: مالکان و پیمانکاران حتما باید قبل از تخریب ساختمان، ایمن‌سازی لازم را انجام داده و در تمامی مراحل نیز ساخت و ساز و تخریب با نظارت متخصصان انجام شود.

۱۳۹۲/۵/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...