نسخه چاپی

آرایش جبهه پایداری در دور دوم انتخابات

عکس خبري -آرايش جبهه پايداري در دور دوم انتخابات

یك عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت : به نظر می‌رسد با توجه به این‌كه 25 نفر نماینده باقی‌مانده تهران در فهرست جبهه پایداری تكمیل هستند این جبهه با همین آرایش وارد صحنه انتخابات خواهد شد. البته ممكن است اتفاقات دیگری در این مدت پیش بیاید كه باید بعدا راجع به آن صحبت كرد.

به گزارش نما، علي‌اصغر زارعي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: روند مرحله دوم انتخابات هم مثل مرحله‌ي اول خواهد بود؛ چرا كه هم جبهه پايداري و هم جبهه متحد كانديداهاي خود را دارند. هرچند ما آمادگي خود را براي هماهنگي بيشتر و ارايه فهرست مشترك اعلام كرديم اما در نهايت اين موضوع مورد استقبال قرار نگرفت.

وي افزود: به نظر مي‌رسد با توجه به اين‌كه 25 نفر نماينده باقي‌مانده تهران در فهرست جبهه پايداري تكميل هستند اين جبهه با همين آرايش وارد صحنه انتخابات خواهد شد. البته ممكن است اتفاقات ديگري در اين مدت پيش بيايد كه بايد بعدا راجع به آن صحبت كرد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: جبهه متحد هيچ مذاكره‌اي با ما براي رسيدن به وحدت نداشته، هرچند پيغام‌هايي رد و بدل شده و ما آمادگي خود را اعلام كرديم كه بر اساس اصولي كه به آن پايبند هستيم با يكديگر همكاري كنيم.

زارعي تصريح كرد: البته به نظر مي‌رسد ديگر ضرورتي به اين كار نيست؛ چرا كه كانديداهاي هر دو طرف هستند و مجموعا در دايره اصولگرايي تعريف مي‌شوند.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اين‌كه ضرورتي براي معرفي سرليست نمي‌بيند، به تاثير انتخاب نمايندگان باقي‌مانده تهران در تركيب كلي مجلس اشاره كرد و افزود: معمولا نمايندگان تهران تا حدودي در شكل‌گيري تركيب مديريت مجلس موثر بوده‌اند و اين دوره هم همين‌طور خواهد بود و بايد منتظر شويم تا ببينيم نتيجه چه خواهد شد.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...