نسخه چاپی

حاشيه‌هاي ضيافت يك افطاري و تقدير از برگزيدگان يك جشنواره

از صبح دوستی خاتمی تا دیدن غیرمنتظره معین

مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره «اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش» با حضور شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب و همچنین بازیگران سینما و تلویزیون در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان و تقدیر از برگزیدگان جشنواره «اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش» چهارشنبه شب در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی رو برو بود که بخشی از آن موارد به شرح زیر است:

*احمد مسجد جامعی که میزبانی افطار روزه‌داران را در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد بر عهده داشت، بعد از اتمام پذیرایی به سالن همایش‌ آمد تا از برگزیدگان پنجمین جشنواره «اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش»‌ تقدیر و قدردانی کند.

*سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان قبل از شروع مراسم وارد سالن شد که البته محمدرضا خاتمی نیز همراه با وی در این مراسم شرکت کرد.

*در ابتدای مراسم و بعد از قرائت قرآن کریم برنامه ای تحت عنوان غزل‌خوانی آغاز شد.

*حضور مجید انصاری‌ عضو مجمع روحانیون مبارز، فاطمه طباطبایی به همراه خانم موسوی بجنوردی نیز از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

*ساعت 23 بود که حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به همراه آیت‌الله موسوی بجنوردی در مراسم حضور یافت که احمد مسجد جامعی دقایقی جلسه را ترک و به استقبال آنان رفت.

*در این مراسم از قرآنی نفیس اثر جمال‌الدین یاقوت مستعصمی توسط نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی، سید محمد خاتمی، آیت‌الله موسوی بجنوردی و احمد مسجد جامعی رونمایی شد.

*سید محمد خاتمی آخرین سخنران این مراسم بود که در سخنان خود گفت من چند سال قبل در همین جشنواره گفته‌ام الآن نزدیک غروب است و من صبح را دوست دارم. امروز نیز می‌گویم الآن سحر است و همچنان صبح را دوست دارم.

*سید محمد خاتمی پس از پایان مراسم در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تعریفی از اعتدال و اعتدال گرایی دارید، گفت که الآن تعریفم نمی‌آید.

*مجید انصاری نیز در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت که الآن حال مصاحبه کردن ندارد و دیروقت است.

* همچنین مصطفی معین یکی دیگر از میهمانان این مراسم بود که به عنوان یک میهمان غریب درحال خروج از سالن توسط خبرنگاران مشاهده شد.

این مراسم ساعت 15 دقیقه بامداد به اتمام رسید.

۱۳۹۲/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...