نسخه چاپی

اكبر عبدی كاندیدای بهترین بازیگر زن؟!

در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه‌ها، موضوع خیانت در فیلم «برف روی كاج‌ها» ادامه پیدا كرد و «محرمانه‌ تهران» در دقیقه 45 متوقف شد.

به گزارش ايسنا هفتمين روز جشنواره فيلم فجر با فيلم «برف روي كاج‌ها»ي پيمان معادي با 30 دقيقه تأخير آغاز شد كه در ادامه‌ي فيلم‌هاي روزهاي گذشته، اين فيلم هم خيانت را دستمايه اصلي موضوعش قرار داده بود.

در اين روز همچنين نمايش «پيشوني‌سفيد» سيدجواد هاشمي فضاي شادي را در سالن رسانه‌ها به وجود آورد و ترانه‌هاي آن با دست زدن همراه شد.

«خوابم مي‌آد» رضا عطاران شلوغ‌ترين سانس روز چهارشنبه بود كه بخش‌هاي زيادي از اين فيلم، بويژه بازي اكبر عبدي در نقش‌ مادر، مورد توجه قرار گرفت. مصطفي دنيزلي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، هم از تماشاگران اين فيلم بود.

در دومين روز پياپي، نمايش فيلمي در سينماي رسانه‌ها به تعويق افتاد و اين‌بار در حالي‌كه فيلم «محرمانه تهران» مهدي فيوضي با 50 دقيقه تأخير به نمايش درآمد، اعلام شد كه صدا با تصويرش سينك نيست و پس از 40 دقيقه، پخش فيلم متوقف شد. محمود گبرلو با حضور بر روي سن اعلام كرد، كارگردان به نحوه سينك نبودن صداي فيلم معترض است و نمايش به سانس ديگري موكول مي‌شود.

طي روزهاي گذشته در ابتداي نمايش‌ فيلم‌ها، تبليغ برج ميلاد، آنونس جشنواره و آراي مردمي بخش مي‌شد كه از روز گذشته، تبليغ سوم كه به اشتباه براي اهالي رسانه پخش مي‌شد، حذف شد.

برنامه «تهران در شب» راديو تهران تا ساعت دو بامداد امروز (پنج‌شنبه، 20 بهمن)، ويژه‌برنامه‌اي را با حضور بهروز افخمي، افشين هاشمي، حميد امجد، يزدان عشيري و محمدرضا شرف‌الدين به طور زنده از محل جشنواره پخش كرد.

يكي از مسائلي كه روز گذشته به طنز مطرح مي‌شد، موضوع كانديدا شدن اكبر عبدي براي بازيگري بود كه با توجه به نقش زني كه در «خوابم مي‌آد» بازي كرده است، عنوان مي‌شد، در نقش زن جزو كانديداهاي احتمالي خواهد بود يا مرد؟!

۱۳۹۰/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...