نسخه چاپی

تمایل حماس به تشكیل كمیته ضد صهیونیستی

عکس خبري -تمايل حماس به تشکيل کميته ضد صهيونيستي

مسئولان جنبش حماس تشكیل "كمیته گروه‌های مقاومت" برای به اسارت گرفتن نظامیان رژیم صهیونیستی به منظور مبادله آنها با اسرای فلسطینی را خواستار شد.

به گزارش نما، فارس به نقل از سما نوشت: "احمد بحر" معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری (پارلمان) فلسطین در یک کنفرانس خبری از آغاز فعالیت‌های همبستگی با اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد و بر تشکیل کمیته گروه‌های مقاومت به منظور برنامه‌ریزی برای به اسارت گرفتن نظامیان رژیم صهیونیستی با هدف وادار کردن آنها به آزادی اسرا تاکید کرد.

بحر از دستگاه‌های امنیتی فلسطین در کرانه باختری خواست تا دست از تحویل دادن نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینانی که به اشتباه وارد مناطق فلسطینی می‌شوند، بردارند و دست مقاومت در کرانه باختری را برای به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست باز بگذارند.

وزارت امور اسرای دولت منتخب فلسطین دیروز به مناسبت روز اسیر که مصادف با روز 17 ماه جاری است، از آغاز فعالیت‌های روز اسیر در این ماه خبر داد.

وی همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا همبستگی خود را با اسرای فلسطینی اعلام کنند زیرا اسرای فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی از کرامت امت عربی و اسلامی دفاع می‌کنند.

در حال حاضر حدود 5‌هزار اسیر فلسطینی در اسارت هستند و این در حالی است که ماه اکتبر سال گذشته در نتیجه توافق تبادل اسرای بین حماس و رژیم صهیونیستی موسوم به "وفاداری به آزادگان" 1027 اسیر زن و مرد در مقابل آزادی "گلعاد شالیت" تک اسیر صهیونیست در نزد مقاومت، از زندان این رژیم آزاد شدند.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...