نسخه چاپی

دستگیری عروسی كه از منزل پدر شوهرش سرقت كرد

عکس خبري -دستگيري عروسي که از منزل پدر شوهرش سرقت کرد

رییس كلانتری 125 یوسف‌آباد از دستگیری عروسی خبرداد كه در غیاب پدر شوهرش طلا و دلارهای او را به سرقت برده بود.

به گزارش نما ، سرهنگ فرامز مهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر دستگیری سارق منزل، گفت: در ساعت 22:35 روز سی‌ام تیرماه، واحد گشت کلانتری 125 یوسف‌آباد از طریق اعلام مرکز پیام در جریان دستگیری سارقی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران به محل اعلامی، شخصی به نام «ناصر» با مراجعه به ماموران عنوان کرد که مدتی پیش طلا و پول‌هایم از منزل به سرقت رفته که این موضوع را با پلیس در میان گذاشتم، گفت: مالباخته در اظهارات خود عنوان داشت که طی تحقیقات انجام شده توسط پلیس مشخص شد که سرقت توسط یکی از آشنایان که در ساختمان زندگی می‌کرده، انجام شده است.

رییس کلانتری 125 یوسف‌آباد با بیان اینکه پس از اظهارات ماموران، مالباخته نسبت به نصب دوربین مداربسته در منزل خود اقدام کرد، گفت: با نصب دوربین متوجه شد که عروس جوانش به نام «راضیه» که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کرد، با استفاده از کارد آشپزخانه، اقدام به باز کردن در منزل او کرده و طلاجات او به ارزش تقریبی 13 میلیون تومان، 200 دلار، یک عدد تلفن‌همراه، هشت فقره چک، چهار عدد سکه تمام بهار آزادی را به سرقت برده است.

وی با بیان اینکه متهم به کلانتری دلالت داده شد، گفت: این فرد در بازجویی‌های مقدماتی منکر هر گونه سرقت از منزل پدر شوهرش (ناصر) شد، اما با رویت فیلم دوربین مداربسته، لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که زمانی که پدر شوهرش در منزل نبوده، وارد خانه آنها شده و ضمن به سرقت بردن طلا و دلار او، طلاها را در مغازه طلافروشی در اکبر‌آباد به مبلغ 10 میلیون تومان به فروش رسانده است.

مهری با بیان اینکه با راهنمایی متهم، مالخر نیز دستگیر شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...