نسخه چاپی

سركرده النصره كشته شد

خبرگزاری د.پ.آ آلمان روز جمعه در گزارشی از دمشق به نقل از گروه دیده بان حقوق بشر سوریه، از كشته شدن سركرده جبهه النصره در شهر حمص (مركز) سوریه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، براساس اين گزارش، اين گروه حقوق بشري سوريه به نقل از يكي از فعالان سياسي شهر السخنه در استان حمص اعلام كرد كه اين فرد كه عراقي الاصل است در درگيري با نظاميان سوريه كشته شده است.

اين گزارش نامي از منبع خبري خود و نام شخص به اصطلاح سركرده جبهه النصره نبرده است.

ديده بان حقوق بشر سوريه همچنين اعلام كرد كه ارتش سوريه در درگيري با عناصر مسلح در محله الخالديه در شهر حمص، اين محله را به كنترل خود در آورد.

يادآوري مي شود شبكه خبري پرس تي وي نيز امروز در خبر مشابهي از كشته شدن چندين سركرده اين گروه تروريستي در شهر حلب در شرق سوريه خبر داد.

در گزارش اين منبع همچنين آمده است كه نظاميان ارتش سوريه با حمله به مخفيگاه هاي شورشيان مسلح در حومه دمشق موفق شدند چندين نفر از سران تروريست ها را به هلاكت برسانند.

گفتني است در دهم تيرماه نيز رسانه هاي منطقه از كشته شدن يكي ديگر از رهبران جبهه النصره ملقب به بن لادن النصره توسط ارتش سوريه در منطقه التبنه در دير الزور خبر داده بودند.

گزارش ها حاكي است كه ارتش سوريه گروهي از تروريست‌ها در الموحسن دير الزور را كه در قتل و غارت و تجاوز به اهالي اين منطقه دست مي زدند، كشته و يا زخمي كردند.

گروههاي تروريستي از فروردين ۱۳۹۰ با حمايت بيگانگان از جمله انگليس، آمريكا، عربستان، قطر و تركيه برخي شهرهاي سوريه را ناآرام كرده و براي براندازي نظام سوريه، تلاش مي كنند اما تاكنون ناكام مانده اند.

۱۳۹۲/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...