نسخه چاپی

مهدي كلهر در كتاب سانسور

نشان دادن عكس زهرا رهنورد توسط احمدی نژاد اشتباه بود!

همزمان با روزهای پایانی ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، آخرین گفت‌وگوهای دو تن از یاران معزول وی با عناوین «دیپلماسی»؛ منوچهر متكی و‌ »سانسور»؛ مهدی كلهر lمنتشر شده است. در سانسور، مهدی كلهر هاشمی رفسنجانی را می ستاید،از مخالفتش با سید محمد خاتمی می گوید و از نشان دادن عكس زهرا رهنورد توسط رئیس جمهور انتقاد می كند!

به گزارش نما به نقل از تابناک، «سانسور» که گفت‌وگوی چالشی امیرعباس تقی‌پور، امیر لعلی و آرش محبی با مهدی کلهر مشاور اطلاع‌ رسانی و رسانه‌ای سابق احمدی‌نژاد را شامل می‌شود، پیش از این در ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر و در آن مباحث برانگیزی مطرح شده بود که بازتاب فراوان و برداشت‌های متفاوتی را ایجاد کرد. کلهر همان شخصی است که در مناظرات انتخاباتی سال 84 روبروی نماینده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یعنی حسین مرعشی نشست و با مواضعی که گرفت پیروز میدان مناظره شد و از آن پس تا به هنگام عزلش که البته دیگر به یک منتقد جدی برنامه‌های فرهنگی دولت، تبدیل شده بود حضور پررنگی در کنار محمود احمدی‌نژاد داشت..

گفت و گوی مهدی کلهر،مشاور اسبق رسانه ای رئیس جمهور در مورد موضوعاتی هم چون ماهواره، سانسور، تلویزیون دولتی و ... اخیرا در کتابچه ای تحت عنوان سانسور، منتشر شده است.

از نکات جالب توجه مصاحبه سخنان مشاور اسبق رسانه ای رئیس جمهور در مورد مناظرات سال 88 ریاست جمهوری است. جایی که وی بر رفتار رئیس اسبق خود می شورد و اقدام وی در نشان دادن عکس زهرا رهنورد در مقابل دوربین های تلویزیون را مورد انتقاد قرار می دهد. وی حتی اصل مناظرات را هم زیر سئوال می برد و وفقط یکی از مناظرات را در حد استاندارد ها یک مناظره می داند.

مهدی کلهر در بخشی از این گفتگو می گوید:

مناظره باید آموزنده باشد.مناظره یک کلاس است که شما با یک دیالکتیک برای خودت چیز یاد بگیری.این معنای مناظره است.آن فردی که ناظر مناظره است باید آموزش بگیرد. من از مناظره های پارسال(88) تنها مناظره محسن رضایی و احمدی نژاد را مناظره می دانم و همان جا و بعد از مناظره این نکته را به محسن رضایی گفتم .

البته 20-15 دقیقه اول مناظره احمدی نژاد و موسوی هو خوب بود.اما بعد مدیریت مناظره از دست هر دو نفر خارج شد.نشان دادن عکس خانم رهنورد هم از سوی آقای احمدی نژاد اشتباه بود.زیرا رای آقای احمدی نژاد را حدود چهار میلیون کاهش داد.

من در سال 84 گفتم که آقای هاشمی رفسنجانی تواضع کردند که آمدند و نامزد ریاست جمهوری شدند.زیرا شان بین المللی ایشان بالاتر از ریاست جمهوری بالاتر است .ایشان با نامزدی در آن انتخابات ایثار کردند.

در مورد همین دوچرخه سواری خانم ها من سئوال کرکدم که بالاخره در گذشته دور ، زنان الاغ سوار نمی شدند؟چرا الاغ سواری زنان حرام اعلام نشد؟الان فرق پالان الاغ با زین دوچرخه در چیست ؟اجتهاد ما باید به روز باشد. من خودم اخوندم.هفت پشت پدریم هم آخوند بوده اند.

در سال 61 با دادستانی کل کشور هماهنگی های لازم برای فروش ویدیو در سطح شهر را به عمل آوردم.اما وقتی از ارشاد بیرون آمدم ،آقای خاتمی پس از چند ماه وزیر شد،و جلوی آن طرح را گرفت و ویدیو را غیر قانونی اعلام کرد.در تلویزیون هم اعلام کرد اگر از هرکسی چه نوار امام خمینی و چه هر نوار دیگری بگیریم جرم است .من همان زمان به ایشان گفتم که نظر شما اشتباه است.

۱۳۹۲/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...