نسخه چاپی

ساخت مسكن در حكیمیه، تهرانسر و چیتگر درصورت نهایی شدن طرح

عکس خبري -ساخت مسكن در حكيميه، تهرانسر و چيتگر درصورت نهايي شدن طرح


رييس كانون سراسري انبوه‌سازان از ساخت 200 هزار واحد مسكوني در داخل شهر تهران براي تثبيت قيمت مسكن خبر داد و گفت:‌ در حال مذاكره براي نهايي شدن اين طرح هستيم كه در صورت توافق بر سر اجراي اين طرح، زمين‌هايي در مناطق حكيميه در شرق و چيتگر و تهرانسر در غرب تهران در نظر گرفته مي‌شود.

ايرج رهبر ـ رييس كانون سراسري انبوه‌سازان ـ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره وضعيت بازار مسكن در سال جاري اظهار كرد: برنامه‌اي براي تثبيت قيمت‌ها نسبت به سال گذشته در بخش مسكن اجرا مي‌شود كه براساس آن، 200 هزار واحد مسكوني در قالب مسكن مهر، خودمالك و بافت‌هاي فرسوده در داخل تهران ساخته مي‌شوند.

وي با بيان اين‌كه اگر اين طرح نهايي شود كمك بسياري به كنترل قيمت‌ها در داخل پايتخت مي‌كند، اضافه كرد: با توجه به اينكه تسهيلات يارانه‌اي به اين طرح اختصاص داده مي‌شود مخاطبان آن بايد شرايط مسكن مهر را داشته باشند.

رييس كانون سراسري انبوه‌سازان تفاوت اين طرح با طرح مسكن مهر را در كيفيت بالاتر نازك‌كاري در طرح جديد دانست و اضافه كرد: قيمت ساخت اين طرح با توجه به امكانات آن تعيين مي‌شود به طوري كه هر چه مشخصات و تجهيزات كامل‌تر باشد قيمت بالاتر خواهد بود.

رهبر با اشاره به اين كه با نصب پكيج، كولر، استفاده از كاشي مرغوب، سنگ در نما موجب لوكس‌تر شدن اين واحدهاي مسكوني نسبت به طرح مسكن مهر مي شود خاطرنشان كرد:‌به عبارت ديگر اين طرح تاحدودي اصلاح شده‌ي طرح مسكن لوكس است كه زمستان سال گذشته توسط انبوه‌سازان پيشنهاد شد.

وي با بيان اين‌كه اين 200 هزار واحد در چهار نقطه شهر تهران و شهر جديد پرديس احداث مي‌شود، گفت: منطقه حكيميه در شرق تهران،‌ تهرانسر و چيتگر از مكان‌هايي است كه در صورت نهايي شدن اين طرح واحدهاي مسكوني در آن ساخته مي‌شود.

رييس كانون سراسري انبوه‌سازان با تاكيد بر اين‌كه در حال مذاكره براي فراهم كردن پيش نيازهاي لازم براي اجراي اين طرح هستيم، اظهار كرد: در تعيين قيمت ساخت در اين طرح افزايش قيمت مصالح ساختماني نيز لحاظ مي‌شود.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...