نسخه چاپی

توطئه شیطانی رمال پیر برای عروس 13 ساله

پیرمرد رمال كه به بهانه بخت گشایی و حل مشكلات خانوادگی زنان و دختران ساده لوح را طعمه نیات پلید خود می‌كرد دستگیر شد.

به گزارش نما، این مرد 68 ساله که محمد نام دارد و زن و بچه دار است کشاورز یکی از روستاهای جغتای استان خراسان رضوی بوده که از چندی پیش به بهانه بخت گشایی و حل مشکلات خانوادگی، برای زنان و دختران جوان طالع بینی و رمالی می‌کرد.

وقتی زنی 35 ساله با دختر 13 ساله اش به وی مراجعه کرد، با نگرانی گفت دخترش به تازگی ازدواج کرده اما با شوهرش اختلافات شدید خانوادگی دارد.رمال شیاد که در خانه تنها بود ادعا کرد که هر یک از آن‌ها باید به تنهایی داخل اتاق بیایند و وی وردهایی را برای آن‌ها بنویسد تا مشکل خانوادگی نوعروس جوان حل شود.
این مادر نگران گفت: ابتدا پذیرفتم این‌کار را انجام دهم ولی زمانی که من به داخل اتاق رفتم متوجه شدم رمال کثیف نقشه‌ای شیطانی در سر دارد و مانع کارش شدم.این‌زن و دخترش با مراجعه به دادگستری شهر جغتای، اعلام شکایت کردند. قاضی وحیدی، رئیس دادگستری جغتای با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم را صادر و ماموران پلیس رمال شیطان صفت را دستگیر کردند.
این مرد خیلی زود با اتهام سیاه روانه زندان شد و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.به گزارش خبرنگار شوک، داماد این خانواده نیز که مشکلات خانوادگی‌اش حل نشده بود دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.متاسفانه نا‌آگاهی از مهارت‌های حل مسأله و مهارت‌های ارتباطی باعث وقوع چنین مشکلاتی می‌شود و فرصت سوءاستفاده برای امثال این مرد شیطان صفت فراهم می آورد.
دستگیری رمال کلاهبردار در تبریز
رمالی که به بهانه‌های پیشگویی و درمان بیماران از مردم اخاذی می‌کرد در تبریز به دام افتاد.
سرهنگ صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با گزارش مردمی با مرکز پلیسی 110 مبنی بر این‌که مردی با ایجاد مرکزی تحت پوشش عطاری اقدام به فال‌بینی و پیشگویی و درمان بیماران صعب‌العلاج با استفاده از انواع کتب و اشیای فلزی می‌کند، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی گفت: در بازرسی به عمل آمده معلوم شد این رمال با انجام اعمالی مانند ایجاد دود و حرکات دست و خواندن مطالبی نامفهوم اقدام به اصطلاح درمان و نوشتن ورد و ارائه داروهای گیاهی می‌کند که وی دستگیر و به همراه وردهای جادویی و چند جلد کتاب خاص و چند تکه فلز با علائم نامفهوم به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی انتقال یافت.
سرهنگ عباس‌زاده گفت: کلاهبردار در بازجویی‌های به عمل آمده به وردنویسی و درمان بیماران و تجویز داروهای گیاهی اعتراف کرده که مراتب با تنظیم گزارش مبسوطی به همراه آلات و ادوات مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.


۱۳۹۲/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...