نسخه چاپی

هشدار درباره جیره‌ بندی و قطعی آب

استاندار تهران با بیان اینكه میزان مصرف آب شبانه‌روزی تهرانی‌ها به شدت افزایش یافته است، با هشدار نسبت به این مساله، گفت: برای جلوگیری از قطع‌شدن و جیره‌بندی آب، صرفه‌جویی تنها راه‌حل است، چرا كه بخشی از ذخایر آب تهران نیز وارد شبكه مصرف شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه میزان مصرف آب شبانه‌روزی تهرانی‌ها به شدت افزایش یافته است، با هشدار نسبت به این مساله، گفت: برای جلوگیری از قطع‌شدن و جیره‌بندی آب، صرفه‌جویی تنها راه‌حل است، چرا که بخشی از ذخایر آب تهران نیز وارد شبکه مصرف شده است.

مرتضی تمدن با بیان اینکه این روزها اوج فعالیت مسوولان شرکت آب و برق تهران است، گفت: شدت گرما و تداوم آن باعث شده تا مصرف آب و برق به صورت بی‌سابقه‌ای افزایش یابد.

وی افزود: بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که گرمای هوا تا چند روز آینده در تهران ادامه خواهد داشت و با وجود اینکه در تولید و تامین آب نسبت به گذشته نه‌تنها هیچ‌گونه کاهشی نداشته‌ایم، بلکه با افزایش تولید نیز همراه بوده‌ایم، اما مصرف سرانه هر شهروند تهرانی که در شبانه‌روز 270لیتر بود، به 400لیتر افزایش یافته است.

تمدن‌ گفت: سختی کار در اینجا خواهد بود که با ادامه این روند دچار قطعی و جیره‌بندی آب شویم، شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این اتفاق رخ ندهد، اما لازمه این کار کاهش مصرف آب از سوی شهروندان است.

خبرگزاری ایسنا

۱۳۹۲/۵/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...