نسخه چاپی

اتفاقی كه فقط در فوتبال ایران می افتد

عکس خبري -اتفاقي که فقط در فوتبال ايران مي افتد

كمیته داوران بی شك می تواند از امروز بیش از گذشته به عملكردش افتخار كند.

به گزارش نمابه نقل ازخبرآنلاین، محمود رفیعی باری دیگر در قضاوت یک مسابقه مهم لیگ برتر ، به مشکل خورد . داور با سابقه ملی کشورمان که پیش از این هم تنها در آخرین کلاس داوری آنالیز اتفاقات داوری نیم فصل دوم که بر روی 8 بازی آخر تیم ها از سوی کمیته داوران انجام گرفته بود ، 4 اشتباه اثرگذار داشته ، در بازی مهم پرسپولیس و داماش ، قضاوتی بحث برانگیز را داشت که نهایتش نیمه تمام ماندن بازی شد. او در این بازی یک پنالتی مشکوک برای پرسپولیس گرفت و کمک دومش روی صحنه گل اول داماش یک آفساید فاحش را نگرفت. دو اخراجی در این بازی هم مزید بر علت شد تا شعارهای زشت تماشاگران آغاز شود . شعارهایی که البته در زمان های اضافه بازی می شد با سوت پایان بازی ، بحرانی جدید را به لیگ برتر ایران اضافه نکند اما ...

آنچه اتفاق افتاد از سوی هواداران بی شک اتفاقی تلخ است و محکوم اما اینکه داور بازی ، در آن شرایط شوکی بزرگ را به لیگ وارد کند و حالا فدراسیون در شرایطی قرار بگیرد که شاید مجبور شود پرسپولیس را تا پایان فصل از داشتن تماشاگر محروم کند. عادل فردوسی پور در پایان بازی می گفت این اولین باری است که یک مسابقه برای توهین به داور نیمه تمام می ماند!

عادل می گفت احتمالا الان واکنش ایمون زاید به چیزهایی که در زمین می بیند خیلی جالب است. البته خوب است که او معنی حرف هایی که جمعیت می گوید را نمی فهمد.

بدون شک توهین هایی که علیه داور داده شده به هیچ وجه قابل دفاع نیستند اما اینکه آیا داور نمی توانست سوت پایان بازی را بزند و بعد در گزارش خود به عملکرد جمعیت بپردازد و حساسیت های کاذب لیگ را بیشتر نکند ، سئوالی است که باید رئیس کمیته داوران پاسخگویش باشد. او که این انتخاب را برای این بازی داشته است.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...