نسخه چاپی

پاداش 10 میلیون دلاری برای صعود به جام جهانی

رئیس سازمان لیگ گفت: روز گذشته با دیدن مصاحبه كی‌روش بسیار جا خوردم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی تاج در پایان جلسه مشترکش با کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان برای حل مشکل برنامه لیگ گفت: دیروز وقتی مصاحبه کی‌روش را دیدم بسیار جا خوردم، همانطور که می‌دانید از اول تعامل خوبی با هم داشتیم و به کی‌روش گفتم هیچ کس به اندازه من پای برنامه‌ها نایستاد تا لیگ سال گذشته به موقع تمام شود. خیلی‌ها از این موضوع ناامید بودند اما با وجود فشار زیادی که با ما آمد، اما لیگ به موقع تمام شد.

وی افزود: برای سپاهان، استقلال، تراکتورسازی دوشنبه بازی می‌گذاشتیم و آنها دو روز بعد چهارشنبه نیز به میدان می‌رفتند. در نهایت هم لیگ را 20 اردیبهشت تمام کردیم چرا که کی‌روش اعتقاد داشت تیم ملی در این شرایط به بهترین نحو به جام جهانی صعود می‌کند که دیدیم در گروهمان هم اول شدیم.

تاج تاکید کرد: وقتی مصاحبه دیروز انجام شد و دیدم برنامه‌ها را به سطل زباله انداخت. چون رسانه‌ها را می‌شناسم و با آنها بزرگ شده‌ام، گله نکردم. می‌دانم شخصی یک چیز می‌گوید اما آن مطلب جور دیگری منعکس می‌شود. واقعیت این است که با یکدیگر صحبت کردیم و کی‌روش نیز با صبوری پذیرفت که جام حذفی و لیگ برگزار شود و با قدرت این کار انجام می شود چرا که این اتفاق به نفع تیم ملی و باشگاه‌هاست. باید لیگ را با اقتدار شروع و با اقتدار تمام کنیم. به کی‌روش و کفاشیان گفتم نمی‌توانیم لیگ را نیمه‌تمام بگذاریم. اگر کس دیگری می‌تواند این کار را بکند جای من بگذارند. خوشحالم کی‌روش پذیرفت اما ایراد‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برنامه لیگ را تا هفته پانزدهم اعلام کردیم. خوشحالیم که لیگ پویایی خواهیم داشت و در کنار آن نیز تیم ملی به قدرت می‌رسد. برنامه کی‌روش نیز برنامه بسیار خوبی است. من با توپ پر آمدم، اما دیدم که برنامه های کی‌روش هم خوب است. فکر می‌کنم ما هم برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد. موضوعاتی است که در برنامه کی‌روش به آنها اشاره شده است. رفتن ما به جام جهانی با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برخورد می‌کند. در لیگ قبل هم بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تداخل پیدا کرد. 4 سال پیش نیز چنین مشکلی به وجود آمد و باعث شد از مسابقات اوت شویم. با این وضع هر سال روبرو هستیم و پیشنهادی داریم که آن را بعدا اعلام خواهیم کرد. تصمیمات خوبی گرفتیم که آنها به نفع باشگاه‌ها هست. باشگاه‌ها با توجه به اینکه هزینه‌های میلیاردی انجام دادند می‌خواهند انتظاراتشان برآورده شود و نتیجه بگیرند.

تاج خاطرنشان کرد: لغو اردوی پرتغال باعث شد دو هفته لیگ را برگزار کنیم. از لغو این اردو بسیار ناراحتم. رسانه‌ها نباید به دنبال برخی مسائل بروند و دیدیم که هدف کی‌روش نیز چیز دیگری است. باید درآمد فدراسیون بیشتر شود. باشگاه‌ها سازمان لیگ و فدراسیون بیشترین حمایت را از همدیگر کردند اما در همه جای دنیا حاکمیت‌ها فوتبال را اداره می‌کند. ما 10 میلیون دلار بابت صعود به جام جهانی می‌گیریم اما اکنون به این پول نیاز داریم. باید اسپانسر خوبی داشته باشیم و یا اینکه حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم. در این مورد صحبت‌هایی انجام شده و دوستان و مدیران باید کمک کنند.

سرپرست سازمان لیگ افزود: 18 تیم ملی داریم که بیشترشان به جام جهانی صعود کرده‌اند. خوشبختانه تیم ملی بزرگسالان نیز به جام جهانی رفت که این باعث به وجود آوردن خوشحالی زیادی در بین مردم شد و خیلی ارزشمند است. باید به فدراسیون پول تزریق شود تا اردوهای خود را بدون مشکل برگزار کند شاید اردوی بعدی نیز با این وضعیت و بی‌پولی دوباره لغو شد. از رسانه‌ها می‌خواهم به ما کمک کنند تا در مسیر درستی قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: یک جمله می‌خواهم بگویم کسانی که برای رفتن به جام جهانی ناامید بودند و انتقادات بسیاری می‌کردند می‌توانند از کی‌روش بپرسند که همان زمان اعلام می‌کردم ما صعود خواهیم کرد. اکنون نیز اعتقاد دارم تیم ما یکی از قوی‌ترین تیم‌ها است و باید کمک کنیم تا به موفقیت برسد. در همه جای دنیا همه از هم حمایت می‌کنیم. لیگ باید خودش هزینه‌هایش را در بیاورد و تحصیل درآمد کند. در حق پخش قراردادی سه ساله داشتیم و تلاش کردیم که بتوانیم این مبلغ را افزایش دهیم. قبلا 16 میلیارد می‌گرفتیم اما این قرارداد را به میزان 600/21 میلیون تومان رساندیم.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...