نسخه چاپی

بازیگر «اخراجی‌ها» فیلم كوتاه ساخت

عکس خبري -بازيگر «اخراجي‌ها» فيلم کوتاه ساخت

تصویربرداری فیلم كوتاه «خانه» به نویسندگی و كارگردانی «ابوالفضل همراه» به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس، تصویربرداری فیلم کوتاه «خانه» به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل همراه» در قبرستان شهمیر در حومه شهرستان نیشابور به پایان رسید.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی ابوالفضل همراه، بازیگر سینما و تلویزیون بوده و قصه آن مربوط به پیرزنی است که سال‌هاست در قبرستانی قرآن خوان است.

وی در زندگی خود رازی دارد که کسی از آن مطلع نیست. جوانی که به تازگی پدر خود را از دست داده با پیرزن آشنا شده و به دنبال کشف آن راز می‌رود و ...

«ابوالفضل همراه» در سه‌گانه «اخراجی‌ها» ایفای نقش کرده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: ابوالفضل همراه، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نیشابور، تصویربردار: حجّت بکائیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حسین محروقی، صدابردار: محمد غریبی، صحنه و لباس: فهیمه برزنونی، تولید: علی اکبرمژدی، گریم: فهیمه برزنونی، منشی صحنه: سحر دولت‌آبادی، دستیار تصویربردار: امید مظلومی، دستیار دوم کارگردان: علی همراه، تدارکات: محمد رضا محمد‌آبادی، سید‌محسن میرهادی، عکاس: مسعود سلیمانی‌سپهر،

بازیگران: محترم بابا‌علی، حسین محروقی، فهیمه برزنونی، حسن بیابانیان، مهدیه بیابانیان، فاطمه بیابانیان‌، سجاد احسان‌نژاد، صغری باقری، متین رودی، مهنوش معتمدی و با حضور هنرمند خردسال ترّنم همراه.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...