نسخه چاپی

روزنامه ارگان دولت تا شنبه به مرخصی رفت

به گزارش نما به نقل از اعتماد: روزنامه ايران تا روز شنبه، منتشر نمي‌شود. مسوولان اين روزنامه كه ارگان رسمي دولت شمرده مي‌شوند تصميم گرفته‌اند به دليل شب‌هاي قدر، كاركنان خود را به مرخصي چهار روزه بفرستند.

اين مرخصي طولاني مدت از آن جهت بحث‌انگيز است كه در روزهاي پاياني دولت دهم و در آغاز دولت يازدهم، موضوعات مهمي مانند معرفي كابينه و رايزني بر سر ماندن محمود احمدي‌نژاد در دفتري موسوم به «دفتر رييس‌جمهور سابق» در خيابان پاستور، توسط رسانه‌ها پيگيري مي‌شود و همچنين منبرهاي شب‌هاي قدر در سال‌هاي اخير، به عنوان يكي از تريبون‌هاي منتقدان دولت در شب‌هاي قدر فعال بودند، در اين شرايط، تعطيلي نزديك به يك هفته‌يي روزنامه رسمي دولت، نشان مي‌دهد مديران ارشد دولت دهم، چندان علاقه‌مند به انتشار و پيگيري اخبار و رويدادهاي كشور، پيش از مراسم تحليف حسن روحاني و تحويل دولت به او نيستند.

با اين حال، كاركنان روزنامه ايران در گفت‌وگو با «اعتماد» تاكيد كردند هيچ دليل سياسي در تصميم به تعطيلي چهار روزه اين روزنامه، موثر نبوده و تنها به دليل ليالي قدر، مسوولان اين رسانه، تصميم به اعطاي مرخصي تشويقي به كاركنان گرفته‌اند. آنها همچنين از ابهام در وضعيت استخدام رسمي خود در موسسه ايران ابراز نارضايتي كردند. پيش از اين، اخباري درباره درگيري فيزيكي بين برخي از كاركنان و مديران ارشد روزنامه ايران در رسانه‌ها منتشر شده بود.

خبرگزاري مهر در گزارشي اعلام كرد كاركنان اين روزنامه به دليل عدم تحقق وعده استخدام رسمي، بارها به مديران ارشد ايران، اعتراض كرده‌اند. پيش از اين، يك روزنامه اصولگراي ديگر به دليل آنچه «بي‌پولي» خوانده شد، انتشار خود را متوقف كرد.

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...