نسخه چاپی

خبری خوش برای بازنشستگان كشوری

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته و هماهنگی با بانك عامل از ساعت 24 امشب هفتم مرداد ماه مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانكی 651 هزار بازنشسته مشمول واریز خواهد شد .

به گزارش نما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 5 مرحله از مطالبات به مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واجد شرایط واریز شده و در این مرحله نیز بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته و هماهنگی با بانک عامل از ساعت 24 امشب هفتم مرداد ماه مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانکی 651 هزار بازنشسته مشمول واریز خواهد شد .

اسدالله عباسی افزود: با پرداخت این مرحله مطالبات ، در مجموع تاکنون از تعداد 830 هزار بازنشسته مشمول مطالبات بالغ بر 220 هزار نفر از بازنشستگان کشوری به طور کامل تسویه شده است .

وی ضمن تقدیر از تلاشها و خدمات مسولان صندوق های بازنشستگی در حل مشکلات بازنشستگان و تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گفت : تامین رفاه بازنشستگان و حل مشکلات معیشتی آنان از رویکردهای مهم و مورد توجه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه است که خوشبختانه اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری کاملا در این جهت انجام شده است .
منبع: مهر

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...